פרייז’ר יחזור אל מאחורי המיקרופון בסדרת המשך חדשה

טרנד הריבוטים לסדרות ישנות ממשיך להשתלט על הוליווד, וכעת אנו מקבלים בחזרה את אחד מכוכבי הסיטקום הידועים ביותר של שנות ה-90. פלטפורמת הסטרימינג פרמאונט+ הזמינה רשמית סדרת המשך ל”פרייז’ר” (Frasier), שתחזיר את הפסיכולוג לתקופה נוספת מאחורי המיקרופון.

הדיבורים על ריבוט לסדרה החלו עוד ב-2018, אז הביע השחקן קלסי גרמר את התעניינותו בלמצוא סיפור חדש לדמות שתביא אותה לתקופה המודרנית. פרטים על הסדרה החדשה עדיין נשמרים בסוד, אך ידוע שהיא תעקוב אחרי מעלליו של פרייז’ר בעיר חדשה.

את הסדרת המקורית בת 11 העונות סיים פרייז’ר על מטוס לסן פרנסיסקו, לאחר שהסכים לעזוב את סיטאל לטובת עבודה חדשה. עם זאת, הפרק הסתיים בטוויסט כאשר הטייס הכריז שהמטוס בעצם היה לשיקאגו, כך שאין לדעת היכן ימצא את עצמו פרייז’ר בסדרת ההמשך. אם פרייז’ר באמת רוצה להתקדם לתקופתנו, אולי יחליף את תוכנית הרדיו שלו בפודקאסט.

הסדרה החדשה תהיה רק עוד אחת מבין הסדרות הרבות בהן הופיעה דמותו של פרייז’ר. את הקריירה הטלוויזיונית ארוכת השנים שלו התחיל פרייז’ר עוד בבוסטון, כחלק מקאסט השחקנים של הסיטקום “חופשי על הבר” (Cheers), שרץ אף הוא במשך 11 עונות. גרמר הצטרף לסדרה בעונה השלישית.

מלבד הספין אוף המצליח על שמו, פרייז’ר נחת בהופעות אורח גם בסדרות נוספות ביניהן “כנפיים” (Wings) ו“המופע של ג’ון לארוקווט” (The John Larroquatte show).

הריבוט של פרייז’ר מגיע מאת תסריטאי “איך פגשתי את אמא”, כריס האריס והתסריטאי ג’ו כריסטלי (“במשפחות הכי טובות). מלבד גרמר, טרם ידוע על חברי קאסט נוספים מהסדרה המקורית שצפויים לחזור לסדרה החדשה. ג’ון מאהוני, שגילם את אביו של פרייז’ר, נפטר בשנת 2018.

הסדרה החדשה צפויה לכלול עשרה פרקים בעונתה הראשונה, והיא תתחיל את הפקתה בקרוב לקראת עלייה בשנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים