טלגרם מציגה: “נושאים” – אפשרות לניהול תתי-דיונים בקבוצות

טלגרם 9.1 טלגרם 9.1

טלגרם (Telegram) משיקה את גרסה 9.1 של אפליקציית ההודעות הפופולרית ומציגה פיצ’רים חדשים, בהם “נושאים” (Topics), שיאפשר ליצור תתי-קבוצות בקבוצות הטלגרם הגדולות לניהול שיחות בין משתמשים, “אוסף שמות משתמש” (Collectible Usernames) שיאפשר למשתמשים לרכוש שמות משתמש משניים ועוד.

אחד משני הפיצ’רים המרכזיים בעדכון החדש הוא ה”נושאים”, פיצ’ר שמזכיר מאוד את ה”קהילות” החדשות בווטאסאפ ומאפשר לקחת מספר קבוצות ולאחד אותן תחת קהילה אחת.

בטלגרם לעומת זאת, מנהלי קבוצות יוכלו לאפשר לפתוח “נושאים”, תתי-קבוצות בתוך הקבוצה הקיימת, על מנת לאפשר דיונים מצומצמים יותר בין המשתמשים בנושאים שונים.

לפי טלגרם, קבוצות בעלות יותר מ-200 משתמשים יוכלו להפעיל את פיצ’ר הדיונים החדש בתוך הקבוצות עצמן, עם יכולת לבחור לאילו משתמשים יש את האפשרות ליצור דיונים חדשים.

כל דיון ישמש כצ’אט עצמאי בתוך הקבוצה עם תמיכה בהתראות ומדיה משל עצמו. עם זאת, נכון לרגע זה, הפיצ’ר לא זמין לקבוצות המקושרות לערוצי טלגרם (כמו זו של גאדג’טי), דבר שאולי ישתנה בהמשך.

שינוי גדול נוסף מגיע בדמות “אוסף שמות משתמש”, אפשרות חדשה המאפשרת למשתמשים להוסיף לעצמם שמות משתמש נוספים אותם ניתן לרכוש דרך פלטפורמת ה-Fragment החדשה. כך שלדוגמה, מלבד השם Gadgety@ יהיה ניתן לשייך לאותו מהשתמש שמות נוספים כמו BestNewsIsrael@ וכו’.

שמות משתמש נוספים שירכשו יפעלו בצורה זהה לשם המשתמש הרגיל בטלגרם, כאשר הם יוכלו להיות באורך של פחות מ-5 תווים. ניתן יהיה להשתמש בהם בעבור יצירת קיצורים דרך קישורי t.me של טלגרם וגם לבטל אותם דרך הגדרות המשתמש.

כרגיל, בעדכון החדש ניתן למצוא כמה פיצ’רים יעודיים למשתמשי הטלגרם פרימיום בתשלום, בהם גרסה משודרגת של פיצ’ר התמלול האוטומטי, המאפשר להמיר הודעות קוליות (באנגלית) לטקסט, כאשר בגרסה החדשה ניתן לתמלל אודיו מסרטוני וידאו שנשלחים בטלגרם.

בנוסף, משתמשי פרימיום יוכלו להשתמש באוסף חדש של 12 ערכות אמוג’י, בהם אמוג’י “דלעת”, “שיבה”, “יונה”, “רוח רפאים” ועוד.

שינויים קטנים יותר שמגיעים בגרסה החדשה כוללים ממשק כהה מעודכן למערכת ה-iOS של אפל ואפשרות חדשה לשנות את גודל הטקסט בגרסת הטלגרם לאנדרואיד דרך הגדרות הצ’אט.

לבסוף, טלגרם מציגה ארבע אמוג’י אינטרקטיביים חדשים: 😴,👨‍💻,🤓 ו-👀 שנפתחים לאנימציה גדולה בלחיצה עליהם ועוד 3 תגובות חדשות בהן ניתן להשתמש: 👻, 🎃 ו-😭.

אמוג'י אינטרקטיביים חדשים (מקור טלגרם)
אמוג’י אינטרקטיביים חדשים (מקור טלגרם)

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים