דיל: קורקינט חשמל Inokim QUICK 4 ב-4990 ש”ח

קורקינט חשמלי INOKIM QUICK 4 (מקור Inokim) קורקינט חשמלי INOKIM QUICK 4 (מקור Inokim)

הקורקינט החשמלי של חברת Inokim מדגם Quick 4 זמין עכשיו לרכישה במחיר מיוחד של 4,990 ש”ח, זאת במקום מחיר המבצע של 5,990 ש”ח בו הוא מוצע על ידי היבואן בישראל ומחיר של 6,900 ש”ח בו נמכר במעמד ההשקה בישראל לפני כשנתיים.

את הקורקינט ניתן להשיג במחיר המיוחד עד ה-11.11, כשב-KSP מבטיחים מינימום של 20 יחידות במלאי, כמו גם אחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי, משלוח חינם וחלוקה לעד 36 תשלומים ללא ריבית.

קורקינט חשמלי INOKIM QUICK 4 (מקור Inokim)
קורקינט חשמלי INOKIM QUICK 4 (מקור Inokim)

מה מציע ה-Inokim Quick 4?

ה-Quick 4 מגיע בעיצוב המאפשר קיפול ופתיחה מהירה של הקורקינט לאחסון נוח. הקורקינט מגיע עם שלדת אלומיניום תעופתי עמידה במיוחד במשקל של 21.5 ק”ג. הוא מגיע עם מסך מובנה המציג פרטים על מהירות, טווח ומצב הסוללה של הקורקינט.

ה-Quick 4 מגיע עם סוללה המציעה טווח נסיעה מירבי של עד 50 ק”מ, עם יכולת עצירה מהירה באמצעות צמד בלמים (קדמי ואחורי), ומגיעים עם אפשרות לשאת משקל מירבי של עד 80 ק”ג.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים