נטפליקס מוסיפה אפשרות לניתוק מרחוק של מכשירים מהחשבון

ניהול גישה למכשירים (תמונה: Netflix) תמונה: Netflix

לקראת סוף השנה ולכבוד עונת החגים המתקרבת מחליטה נטפליקס להציג אפשרות חדשה לניהול החשבון לה חיכינו הרבה זמן, ומעתה תאפשר החברה לצפות בכל המכשירים המחוברים לחשבון ולנתק את אלו שלא נרצה שימשיכו להיות מחוברים.

לדברי נטפליקס, השינוי מגיע לאחר לא מעט בקשות מצד משתמשים, כאשר בחברה משיקים אותו לקראת תקופת החגים של סוף השנה בתואנה כי זו התקופה בה רבים מטיילים בעולם, מפעילים את חשבונות הנטפליקס שלהם במלונות בזמן החופשה ועשויים לשכוח להתנתק מהם לאחר שעזבו.

עד כה, איפשרה נטפליקס לבצע ניתוק מהחשבון רק עבור כל המכשירים המחוברים אליו, כך שאם חפצתם בניתוק של מכשיר ספציפי, היה עליכם לגשת לאותו מכשיר ולהתנתק מחשבון הנטפליקס דרכו באופן פרטני.

האפשרות החדשה מוסיפה יכולת לצפות ברשימת כל המכשירים האחרונים שהתחברו לחשבון (אצלי למשל, מופיעים 10 כאלה), כשלצד כל אחד מהחיבורים ניתן לראות את הפרטים הבאים:

  • הפרופיל שהשתמש בשירות באותו מכשיר
  • סוג המכשיר – טלוויזיה, סטרימר, דפדפן וכד’
  • המועד האחרון בו התחבר המכשיר לחשבון הנטפליקס (תאריך ושעה)
  • המיקום בו בוצע חיבור מהמכשיר לחשבון הנטפליקס (כולל כתובת IP)
ניהול גישה למכשירים (תמונה: Netflix)
ניהול גישה למכשירים (תמונה: Netflix)

איך לנתק מכשירים מחשבון הנטפליקס?

כדי לראות את רשימת המכשירים שהתחברו לחשבון הנטפליקס שלכם, היכנסו תחילה לחשבון הנטפליקס שלכם, בין אם באפליקציה בטלפון או במחשב ובין אם דרך הדפדפן.

לאחר מכן, עקבו אחר הצעדים הבאים:

  1. היכנסו לניהול החשבון באפליקציה או ישירות מהדפדפן בכתובת: https://www.netflix.com/YourAccount
  2. תחת הגדרות אבטחה ופרטיות (Security & Privacy) תוכלו למצוא את התכונה החדשה Manage Access and Devices (או פשוט לחצו כאן)
  3. כעת תופיע בפניכם רשימת המכשירים המחוברים לחשבון שלכם (ראו תמונה מעלה) – תוכלו לעיין בה ולנתק מכשירים בעזרת כפתור ה-Sign Out המופיע לצד כל מכשיר המחובר לחשבונכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים