מבצעי בלאק פריידי 2022 של אמזון יוצאים לדרך

בלאק פריידי

מבצע המכירות הגדול של השנה יצא היום (ו’, 25.11) לדרך, כשבאמזון פתחו את מכירות “בלאק פריידי” (Black Friday) לשנת 2022.

המבצעים של החברות השונות, וגם של אמזון עצמה, כבר החלו, ואלו צפויים להימשך עד יום שבת, 26.11, ב-10 בבוקר , כאשר במסגרתם תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים בהנחות, חלקן יוצעו לזמן קצר במיוחד או עבור מלאי מצומצם.

דגשים למבצעי Black Friday 2022

למבצעי בלאק פריידי בישראל: אוזניות \ גיימינג \ סמסונג \ ווינדוס ואופיס \ וכל השאר

עמוד המבצעים הראשי של אמזון \ הכי נמכרים באמזון

למבצעי בלאק פריידי בעלי אקספרס

מבצעים לבלאק פריידי יש בשפע, וגם חלק מהחנויות בישראל מספקות מבצעים משלהן כדי להתחרות באמזון במהלך ימי המבצעים, ומומלץ לבצע השוואות מחירים למוצרים לפני שתבצעו רכישה כלשהי:

  • בדקו את רמת ההנחה ברגע שזו מגיעה – תוכלו להשתמש בכלים כמו תוסף keepa לדפדפן או באתר camelcamelcamel.com. כלים אלו מסתכלים על היסטוריית המחירים של מוצרים שונים, כך שתוכלו לדעת איפה אתם עומדים מבחינת ההנחות המוצעות עליהם.
  • השוו למחירים בשוק הישראלי – חנויות בישראל מציעות מבצעים משלהן על מוצרים שנמצאים בהנחה באמזון במהלך הבלאק פריידי – שווה להשוות. קחו בחשבון כי קיימות עלויות נוספות להזמנת מוצרים מאמזון – משלוח, תוספת מע”מ עבור מוצרים מסוימים וכד’ – בדקו תמיד את המחיר הסופי בקופה.
  • מוצרים הדורשים תשלום מע”מ – מוצרים במחיר אשר עולה על 74.99 דולר דורש תשלום מע”מ בגובה 17% לפי החוק בישראל. מוצרים הנשלחים ישירות לישראל דרך אמזון יופיעו במחירם הסופי, כלומר – כולל תוספת המע”מ ומחיר השילוח. עבור מוצרים שאינם נשלחים ישירות לישראל, בשימוש בחברות שילוח צד-שלישי, יש לזכור לחשב את תוספת המע”מ כחלק מעלויות השילוח.

מה עושים עם מוצרים שלא נשלחים ישירות לישראל?

מוצרים מסוימים אינם זמינים בשילוח ישיר לישראל דרך אמזון, ועבור אלו יש להשתמש בשירות שילוח צד-שלישי הממוקם בארה”ב ומאפשר משלוח לישראל.

חשבון אמזון פריים יעניק לכם לבחור באפשרות שילוח חינם ברחבי ארה”ב בזמן ימי המבצע, כך שתוכלו לחסוך את התשלום על המשלוח בתוך ארה”ב לחברת המשלוחים צד-שלישי ולשלם רק על השילוח ארצה, אך קחו בחשבון שאם כבר ניצלתם את תקופת ה”חינם” שאמזון מציעה עבור השירות בעבר, תתבקשו לשלם 14.99 דולר למנוי חודשי לשירות.

מבצעי Black Friday נבחרים

אספנו עבורכם מספר מבצעים שמצאנו באמזון לכבוד יום שישי השחור, נמשיך לעדכן פוסט זה ככל שנמצא מבצעים חדשים.

מבצעים למוצרים בודדים

כונן קשיח Seagate IronWolf Pro NAS בנפח 4TB במחיר 148.7 דולר (כ-510 ש”ח) כולל משלוח ומע”מ (בישראל סביב 1200 ש”ח)

אוזניות Audio Technica ATH-M30x במחיר 63 דולר (כ-216) ש”ח עם משלוח חינם לארץ (בישראל נמכרות סביב 300 ש”ח)

כרטיס זיכרון SAMSUNG EVO Select 512GB במחיר 45 דולר (כ-154 ש”ח) – תקף למשלוח חינם ברכישות מעל 49 דולר – הוסיפו פריט קטן נוסף כדי לנצל את המשלוח בחינם

כרטיס זיכרון SanDisk 512GB Extreme microSDXC UHS-I במחיר 64 דולר (כ-219 ש”ח) כולל משלוח לארץ

מבצע על כונני SSD חיצוניים של ווסטרן דיגיטל:

נפח 1TB:

  • מחיר באמזון – 130.51 דולר (כולל מיסים ומשלוח), כ-445 ש”ח
  • מחיר בישראל: 499 ש”ח (לכל הצבעים)

נפח 2TB:

  • מחיר באמזון – 195.76 דולר (כולל מיסים ומשלוח), כ-669 ש”ח
  • מחיר בישראל: 869 ש”ח (לכל הצבעים)

הנחות על מוצרים בשילוח ישיר לישראל

שימו לב! אמזון מספקת משלוח בחינם לישראל עבור סל גדול של מוצרים ברכישות מעל 49 דולר – תוכלו לראות כיתוב לצד מוצרים התומכים בשילוח בחינם בעמוד המוצר שלהם (ממש ליד המחיר)

 

*As an Amazon Associate I earn from qualifying purchases.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים