האם תמונה שצולמה באמצעות Galaxy S III הועלתה לאתר Picasa?

במהלך הרבעון הראשון של שנת 2012 צפוי להחשף מכשיר הדגל הבא של סמסונג מובייל, הלוא הוא Galaxy S III, יורשו של המכשיר הפופולארי Galaxy S II. בעוד אתרים מסוימים ברשת מנסים לנחש ולהמר על המפרט הטכני שלו ואחרים אף יוצרים תמונות קונספט שלו – ישנם מספר אנשים אי שם בקוריאה המנסים למשוך את תשומת ליבנו ומעלים לשירות שיתוף התמונות של גוגל – Picasa – תמונה שצולמה כביכול על ידי המכשיר המסקרן.

המידע על דגם המכשיר באמצעותו צולמה התמונה מגיע ישירות מגיליון הנתונים שלה (EXIF), המכיל מגוון רחב של פרטים עליה ועל אופי הצילום. דגם המכשיר אשר מופיע בגיליון הוא I9500 המציג מספר מודל גבוה יותר מזה של Galaxy S II ו-Galaxy Nexus (בהתאמה: I9100 ו-I9250) ולכן ניתן לשער שמדובר בסופר-מכשיר נוסף מהסדרה. פרט אחר, שדווקא “הורס את החגיגות” היא רזולוציית התמונה הנאמדת על 5 מגה-פיקסל בלבד, בעוד ה-Galaxy S II מכיל חיישן בעל רזולוציה של 8 מגה-פיקסל.

חשוב לזכור שאת פרטי ה-EXIF אם רק רוצים בכך, ניתן לזייף די בקלות ואז גם להעלות לרשת תמונות שצולמו באמצעות מכשיר ה-iPhone 7. העובדה הזו עלולה להפוך גם את הקואורדינטות בהן צולמה התמונה, המצביעות על אחד ממרכזי הפיתוח של סמסונג בקוריאה, לנתון שקרי ולא אמין. אז מה תהיה רזולוציית המצלמה במכשיר החדש של סמסונג, איזה מעבד הוא יכיל וכיצד הוא ייראה? כנראה שנצטרך לחכות לתערוכת MWC שתתקיים בסוף חודש פברואר בברצלונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים