אפל מציגה את Freeform – לוח מחיק לשיתוף פעולה בין אנשים

אפליקציית ה-Freeform החדשה (מקור אפל) אפליקציית ה-Freeform החדשה (מקור אפל)

לצד השקתה של מערכת ההפעלה iOS 16.2 אפל (Apple) השיקה את Freeform, “צורה חופשית” בתרגום חופשי לעברית, אפליקציית שיתוף פעולה חדשה בעבור משתמשי ה-iOS, iPadOS ו-macOS, המשמשת כלוח וירטואלי מחיק המאפשר לשתף פעולה עם עד 100 משתמשים שונים בו-זמנית שיעבדו על אותו לוח, עם אפשרות לפתוח לוחות מרובים ולשלב בהם קבצים, תמונות, סרטונים והרבה יותר.

לא בכל יום אפל מוסיפה אפליקצייה חדשה למכשירים שלה, כאשר הדרך הפשוטה ביותר לחשוב על אפליקציית Freeform היא כעל “לוח וירטואלי מחיק” המאפשר לחלוק את אותו שטח עבודה עם עד 100 משתמשים שונים בו-זמנית, על מנת שיוכלו להשתמש בו בתור כלי לשיתוף פעולה ביניהם בדומה ללוח מחיק לבן רגיל.

האפליקציה מגיעה עם מגוון עצום של אפשרויות עיצוב וצבעים למברשות השונות, באמצעותן משתמשים יכולים לכתוב ולצייר על הלוח הוירטואלי שלהם, להוסיף הערות, לצייר דיאגרמות, לשלב מעל 700 צורות מוכנות מראש ואף להוסיף קבצים שונים, בהם תמונות מסמכים, תמונות, סרטונים ועוד ללוח הוירטואלי שלהם.

בדומה לאפליקציות האחרות של אפל, גם Freeform מגיעה עם אינטגרציה גבוהה למערכות ואפליקציות שונות של החברה, עם אפשרויות גרירה מהקבצים או החיפוש המובנה של אפל ללוח המחיק, הפעלת תצוגה מקדימה לתכנים המשולבים בלוח המחיק ואף ביצוע שיחות Face Time ישירות מהאפליקציה על מנת לשוחח עם משתמש אחר העובד על אותו לוח מחיק.

אפליקציית ה-Freeform החדשה (מקור אפל)
אפליקציית ה-Freeform החדשה (מקור אפל)

אפליקציית Freeform החדשה של אפל זמינה בעבור כלל משתמשי האייפון, האייפד ומחשבי מק המריצים את מערכות ה-iOS 16.2, iPadOS 16.2, או macOS Ventura 13.1 העדכניות של החברה.

לחצו כאן לעמוד האפליקציה בחנות של אפל


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים