דיל: חברת Oclean מציעה מגוון מברשות חשמליות במחירים נמוכים

מברשת שיניים חשמלית F1 (תמונה: Oclean) מברשת שיניים חשמלית F1 (תמונה: Oclean)

יצרנית מברשות השיניים Oclean ידועה כמי שמנסה להציג חידושים מתמשכים בתחום על מנת להתחרות בחברות הגדולות המוכרות ביותר בשוק, תוך שהיא נשענת על רמות תמחור נמוכות יותר.

כעת מנצלת החברה את מבצעי תחילת השנה שהחלו להגיח מכל עבר על מנת להציג כמה מבצעים משלה, עם מגוון מברשות חשמליות במחירי מבצע שינועו בין 105 ועד כ-160 שקלים, ובנוסף גם ראשים להחלפה במתנה. המבצעים יימשכו עד ה-26.1.

מבצעי פתיחת השנה של Oclean

להלן רשימת המברשות החשמליות במבצע:

שימו לב! הראשים להחלפה המוצעים במתנה מגיעים יחד עם המברשות, אין צורך להוסיף עוד בתפריט הנוסף מטה אלא אם אתם מעוניינים לרכוש ראשים נוספים בעלות נוספת. לאחר שתוסיפו את המברשת לעגלה תוכלו למצוא בה גם רישום של הראשים להחלפה, ראו התמונה:

עגלת הקניות באתר Oclean (צילום מסך)
עגלת הקניות באתר Oclean (צילום מסך)

Oclean F1

מברשת ה-Oclean F1 החשמלית משתמשת במנוע המאפשר לה להציע תנועה של 36000 סיבובים בדקה, כאשר בחברה מציינים כי למרות עוצמת הפעולה הגבוהה, המברשת פועלת בשקט יחסי בעוצמה של עד 60 דציבלים.

המנוע מציע עד 5000 שעות פעולה בסה”כ, ובצד הסוללה ניתן למצוא ב-Oclean F1 קיבולת של 800mAh, זו מקנה לדברי החברה עד 30 ימי שימוש בטעינה אחת, כאשר זמן הטעינה המלא עומד על כשעתיים בלבד בעזרת בסיס הטעינה של המברשת. לכך מוסיפה Oclean גם תצוגת LED על גבי המברשת המעידה על רמת הסוללה.

מברשת שיניים חשמלית F1 (תמונה: Oclean)
ראש למברשת שיניים חשמלית F1 (תמונה: Oclean)

המברשת מגיעה במשקל נמוך של 98 גרם המאפשר לשאת אותה בקלות גם בזמן נסיעות, והיא עמידה במים תחת תקן IPX7 (שהיה של עד חצי שעה מתחת למים בעומק של עד מטר), כאשר על גבי המברשת עצמה ניתן למצוא כפתור להפעלה וכיבוי המשמש גם למעבר בין 3 תכניות צחצוח שונות: צחצוח רגיל, צחצוח להלבנה סטנדרטית וצחצוח עדין.

החברה מוסיפה למברשת גם תזכורת למעבר בין איזורים שונים בפה, עם הקצבה של 30 שניות לכל איזור להשלמת 2 דקות הצחצוח הרצויות.

למידע נוסף ולרכישה

Oclean Air 2

מברשת ה-Air 2 מציעה פעולה שקטה יותר מהאחרות בעוצמה אשר על פי החברה לא תעלה על 45 דציבלים. היא מגיעה במשקל נמוך של 95 גרם לנשיאה נוחה בדרכים, עם עמידות במים בתקן IPX7 ועם חיי סוללה ארוכים שיספקו לפי החברה לעד 30 ימים, כשטעינה מגנטית של הסוללה תארוך כשעתיים וחצי בלבד.

מנוע ה-Ultrasonic במברשת זו חזק יותר ומציע עד 80 אלף סיבובים בדקה לקבלת צחצוח אפקטיבי יותר, כאשר ניתן לעבור בין תכנית רגילה ותכנית עדינה בלחיצה למשך 2 שניות על הכפתור המרכזי במברשת.

למידע נוסף ולרכישה

מברשת שיניים חשמלית Air 2 (תמונה: Oclean)
מברשת שיניים חשמלית Air 2 (תמונה: Oclean)

Oclean Z1

כמו בדגמים האחרים, גם כאן תוכלו למצוא חיי סוללה ארוכים של עד 30 ימים עם טעינה מהירה שתארוך כשעתיים, עמידות במים בתקן IPX7 ותמיכה בבלוטות’ לקישור לאפליקציה בטלפון.

המנוע כאן הוא מסוג Brushless ומסוגל להפיק עד 40 אלף סיבובים בדקה לדברי החברה, כשדרך המברשת תוכלו לבחור בין 3 מצבי ניקוי שונים במגוון עוצמות פעולה ולהיעזר בטיימר ה-2 דקות כדי לקבל אינדיקציה לזמן הצחצוח.

למידע נוסף ולרכישה

מברשת שיניים חשמלית Z1 (תמונה: Oclean)
מברשת שיניים חשמלית Z1 (תמונה: Oclean)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים