טלגרם 9.5 מוסיפה מצב חיסכון בסוללה, שליטה משופרת במהירות המדיה ועוד

טלגרם 9.5 טלגרם 9.5

טלגרם (Telegram) משיקה את גרסה 9.5 של אפליקציית ההודעות הפופולרית עם אוסף פיצ’רים חדש, בראשו מצב חיסכון בסוללה המאפשר לבטל אנימציות ועוד כאשר מצב הסוללה במכשיר נמוך על מנת להאריך את זמן השימוש במכשיר הסלולר.

בנוסף, משתמשים יוכלו לשלוט באופן ידני על מהירות הפעלת המדיה בטלגרם בטווח שבין 0.2x עד ל-2.5x, לראות את זמן קריאת ההודעות על ידי המשתמשים השונים בקבוצות קטנות ועוד.

מה חדש בטלגרם 9.5

הפיצ’ר המרכזי בעדכון 9.5 של טלגרם הוא מצב “חיסכון בסוללה” המאפשר למשתמשים לבטל הפעלה של אנימציות, הורדה אוטומטית של מדיה ברקע, סנכרון אוטומטי ועוד.

המצב החדש ישמש לחיסכון בסוללה, כאשר משתמשים יכולים לבחור באיזה אחוז סוללה הוא יופעל ואילו מהפיצ’רים השונים יבוטלו כדי לחסוך באנרגיה. עם זאת, המצב החדש יכול להיות פעיל תמיד ולשמש כ”מצב ביצועים” למכשירים ישנים יותר.

מצב חיסכון הסוללה החדש נבדק לדברי טלגרם במעל 200 סוגי מכשירי אנדרואיד על מנת למטב אותו לדגמים השונים, כאשר משתמשי iOS יכולים בנוסף להגביל את כמות העדכונים של טלגרם ברקע לחיסכון גדול יותר בסוללה, אם כי במצב כזה האפליקציה תתעדכן רק בזמן השימוש ותציג הודעות “מתעדכן” באופן תדיר יותר.

בנוסף למצב החיסכון החדש, ניתן למצוא בטלגרם מספר פיצ’רים חדשים נוספים, בהם:

  • שליטה ידנית על מהירות הפעלה (Granular Playback Speed) – אפשרות לבחור באופן ידני את מהירות הפעלת קבצי המדיה השונים או ההודעות הקוליות באפליקציה, כשבמקום מעבר בין מהירויות הפעלה קבועות המשתמש יכול לבחור כל מצב בין 0.2x ל-2.5x.
  • בדיקת זמני קריאה להודעות בקבוצות קטנות (Read Time in Small Groups) – מאפשר לדעת מתי כל אחד מהמשתמשים בקבוצה (קבוצות של עד 100 משתמשים) קרא בפועל את ההודעה שנשלחה בה.
  • משלוח אוטומטי של קישורי הצטרפות (Auto-Send Invite Links) – בין האפשרויות השונות של טלגרם, קיימת גם אפשרות למנוע צירוף אוטומטי של המשתמשים לקבוצה. במקרה ומנסים להוסיף משתמש לקבוצה שחוסם זאת, טלגרם תאפשר לשלוח לאותו המשתמש קישור להצטרפות ידנית לקבוצה.
  • תרגום אוטומטי של בוטים – מפתחי בוטים בטלגרם יכולים להשתמש באפשרות התרגום המובנית על מנת להתאים את התיאורים בבוטים שלהם לשפות השונות.
  • סידור סטיקרים דינמי – טלגרם תתאים באופן אוטומטי את סדר חבילות הסטיקרים באפליקציה בהתאם לשימוש, כך שסטיקרים בהם משתמשים יותר יופיעו בתחילת הרשימה. את האפשרות יהיה ניתן לבטל בהגדרות.

לבסוף, טלגרם מציגה 10 אוספי אמוג’י מונפשים המיועדים למשתמשי טלגרם פרימיום בתשלום, בנוסף לאוסף אמוג’י אינטראקטיביים חדש בעבור כלל המשתמשים, הכוללים את: 👾, 😡, 😎, 🤷‍♀️, 🤷 ו-🤷‍♂️ שנפתחים לאנימציה גדולה בלחיצה עליהם.

טלגרם 9.5 - אמוג'י מונפשים (מקור טלגרם)
טלגרם 9.5 – אמוג’י מונפשים (מקור טלגרם)

כך תצטרפו לקבוצות של גאדג’טי בטלגרם:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים