הדלפה: אפל תחשוף בקרוב את אוזניות ה-+Beats Studio Buds

אוזניות Beats Studio Buds (תמונה: Apple) אוזניות Beats Studio Buds (תמונה: Apple)

חברת ביטס (Beats), הנמצאת בבעלותה של אפל, צפויה להשיק בקרוב את ה-+Beats Studio Buds, אוזניות TWS אלחוטיות חדשות הצפויות להגיע עם סינון רעשים אקטיבי (ANC) ולהתבסס על שבב תקשורת יעודי של החברה לשימוש עם מכשירי אפל ואנדרואיד, כך עולה ממידע חדש שאותר בקוד גרסת iOS 16.4 על ידי אתר 9to5Mac.

בעוד שאפל טרם השיקה רשמית את iOS 16.4, גרסת RC (ר”ת release candidate) של מערכת ההפעלה חשפה בקוד שלה התייחסות ל-+Beats Studio Buds, הדור הבא של אוזניות ה-Beats Studio Buds המקוריות שהושקו על ידי החברה עוד ב-2021.

לפי המידע שהשיג אתר 9to5Mac, עיצוב אוזניות ה-+Beats Studio Buds צפוי להישאר דומה לזה של הדגם המקורי, אך להגיע בשילובי צבעים חדש, בהם שחור/זהב כפי שאפשר לראות בתמונה המצורפת.

אוזניות ה-+Beats Studio Buds (מקור 9to5mac)
אוזניות ה-+Beats Studio Buds (מקור 9to5mac)

פרט מידע נוסף וחשוב על האוזניות הוא השבב המובנה בהן, אשר בניגוד לאוזניות ה-AirPods השונות של אפל וחלק מדגמי ה-Beats המשתמשים בשבבי ה-H1/H2/W1 של החברה, הדגם החדש יגיע עם שבב יעודי שיתמוך בהפעלה קולית של Siri, אך גם יאפשר שימוש טוב יותר של האוזניות עם מכשירי אנדרואיד.

בעוד שלא ידוע מתי אפל תשיק רשמית את אוזניות ה-+Beats Studio Buds החדשות, שילוב שם הדגם בעדכון iOS 16.4 מצביע על השקה סמוכה של האוזניות, כאשר המחיר צפוי להיות קרוב יחסית לדגם המקורי, הזמין עדיין למכירה במחיר של 150 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים