וואטסאפ עובדת על אפשרות לשליחת “הודעות וידאו” (בטא)

אפליקציית וואטסאפ צילום: רונן מנדזיצקי

וואטסאפ (WhatsApp) מתכננת להציע בקרוב למשתמשיה אפשרות חדשה לניהול שיחות עם משלוח הודעות וידאו (Video messages) קצרות, כך עולה מצילום מסך חדש של אתר WABetaInfo שאותר בגרסת בטא של וואטסאפ ל-iOS.

התכונה החדשה תאפשר למשתמשים באפליקציה לשלוח סרטונים קצרים של עד 60 שניות, בדיוק כמו בטלגרם.

הודעות וידאו בוואטסאפ

משתמשי וואטסאפ רבים משתמשים כיום באפשרות לשלוח הודעות קוליות באפליקציה כחלופה להודעות הטקסט הרגילות, זאת לצד האפשרות למשלוח קבצי מדיה שונים דרך האפליקציה.

עם זאת, נראה כי וואטסאפ מתכננת לאמץ את אפשרות שליחת הודעות הוידאו הזמינה באפליקציית טלגרם ולאפשר למשתמשים “לשוחח” אחד עם השני גם באמצעות סרטוני וידאו קצרים, הפועלים בצורה שונה ממשלוח קבצי וידאו רגילים.

הודעות וידאו בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)
הודעות וידאו בוואטסאפ (מקור WABetaInfo)

פיצ’ר הודעות הוידאו הקצרות אותר על ידי אתר WABetaInfo בגרסת הבטא מספר 23.6.0.73 של וואטסאפ ל-iOS, כאשר הוא זמין לחלק ממשתמשי הבטא של האפליקציה.

הפיצ’ר החדש מאפשר למשתמשים לשלוח הודעות וידאו קצרות באורך של עד 60 שניות, המופיעות במסגרת עגולה על ידי לחיצה על כפתור הצילום באפליקציה, פורמט דומה לזה של אפשרות הודעות הוידאו שהציגה טלגרם עוד ב-2017.

כמו כל פיצ’ר בטא אחר הנמצא בפיתוח, לא ברור מתי האפשרות לשלוח הודעות וידאו קצרות תהפוך להיות זמינה בעבור כלל המשתמשים באפליקציה.

בעוד שמשתמשים רבים מעדיפים את אפשרות משלוח הודעות הטקסט במקום קבלת הודעות קוליות בוואטסאפ, אי אפשר להתכחש ליתרונות המגיעים עם אפשרות הודעות הווידאו אותה מפתחת כרגע וואטסאפ, במיוחד עם הן יוגבלו ל-60 שניות בלבד, דבר שיאפשר למשתמשים לצלם וידאו “קצר ולעניין”, דרכו יוכלו להביע את עצמם בצורה טובה יותר למי שיקבל את ההודעה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים