לוחמות המרד מתגייסות לקרב חדש בטריילר ל”אסוקה”

רוזריו דוסון מתוך “אסוקה” (באדיבות דיסני+)

דיסני חשפה טריילר ראשון לסדרת מלחמת הכוכבים החדשה, “אסוקה” (Ahsoka), שתתמקד בלוחמת הג’דיי האהובה אותה ראינו בסדרות “המנדלוריאן” ו”הספר של בובה פט“.

רוזריו דוסון חוזרת לגלם את הדמות, שהחלה כבת טיפוחיו של אנאקין סקיווקר לפני שהוא פנה לצד האפל והפך לדארת’ ויידר. בסדרה תנסה אשוקה להציל את הגלקסיה ולמנוע מהתמוטטות כל מה שבנו גיבורי הטרילוגיה המקורית.

דמותה של אסוקה הושקה לראשונה בשנת 2008 בסדרה המצוירת “מלחמת המשובטים” (The Clone Wars), אשר עקבה אחרי לימודיה עם סקיווקר. הדמות חזרה בסדרות אנימציה נוספות, עד שהצטרפה גם לעיבודי הלייב-אקשן כאשר נחתה ב”המנדלוריאן”.

בטריילר מזהה אסוקה בעזרת חושי הג’דיי שלה שמשהו אפל מתקרב, ועל רקע מקדש הרוס של המסדר היא מותקפת בהפתעה. דמותה אינה היחידה שחוזרת מהסדרה המצוירת, ואליה מצטרפות גם סבין רן והרה סינדולה מהסדרה “Star Wars Rebels” בהופעתן הראשונה בלייב אקשן.

במהלך הסדרה תחפש אסוקה את הגנב-שהפך-גיבור עזרא ברידג’ר, אשר בסוף הסדרה המצוירת אבד בחלל יחד עם האדמירל ת’רון. יחד עם חברותיה, אסוקה תסייר ברחבי האימפריה ההרוסה כדי למצוא אותו, כאשר כוחות הרשע בעקבותיהן.

מתוך
מתוך “אסוקה” (באדיבות דיסני+)

הסדרה מגיעה מאת דייב פילוני, שעומד מאחורי רוב היצירות הטלוויזיוניות של “מלחמת הכוכבים”, ביניהן הסדרות המצוירות “Resistance”, “The Bad Batch” ו”מלחמת המשובטים”, ואף כתב בסדרות הלייב אקשן של דיסני פלוס. בהפקה יצטרף אליו גם יוצר “המנדלוריאן”, ג’ון פבארו.

אל רוזריו דוסון יצטרפו בסדרה מארי אליזבת’ ווינסטד (“סקוט פילגרים נגד העולם”), ריי סטיבנסון (“ת’ור”), נטשה ליו בורדיזו (“משמרת יום”), והיידן כריסטנסן, שיחזור לגלם את אנאקין סקיווקר/דארת’ ויידר. עוד יצטרף לסדרה דיוויד טננט (“ג’סיקה ג׳ונס”) שיתרום את קולו לרובוט היונג.

“אסוקה” תגיע לדיסני+ במהלך אוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים