הוכרז: DJI Mavic 3 Pro – עם מצלמת Hasselblad ראשית וצמד מצלמות טלפוטו

רחפן Mavic 3 Pro (מקור DJI)

חברת DJI הכריזה על ה-DJI Mavic 3 Pro, גרסה חדשה לרחפן ה-Mavic 3 המשלבת מצלמת את ה-Hasselblad ברזולוציית 20 מגה-פיקסל של הדגם המקורי ומוסיפה אליו מצלמת טלפוטו בינונית ברזולוציה של 48 מגה-פיקסל עם זום עד פי 3 ומצלמת טלפוטו ברזולוציית 12 מגה-פיקסל בעלת זום עד פי 7.

הרחפן מסוגל להסריט וידאו ברזולוציה של עד 5.1K ויש לו יכולת טיסה של עד 43 דקות עם טווח שידור של עד 15 ק”מ.

הכירו את DJI Mavic 3 Pro

רחפן ה-Mavic 3 Pro החדש של DJI הוא הדגם השלישי בסדרת ה-Mavic 3 של החברה המשתמש בחיישן צילום של חברת הצילום השוודית הידועה Hasselblad.

הוא מצטרף לדגם ה-Mavic 3 המקורי בעל צמד המצלמות ולדגם ה-Mavic 3 Classic הבסיסי בעל המצלמה הבודדת, כשבדומה לדגם ה-Mavic 3, ניתן יהיה להשיג את דגם ה-Pro החדש גם בגרסת Cine “קולנועית” המגיעה עם SSD מובנה בנפח 1TB ותמיכה בצילום וידאו מקצועי בפורמטי ה-Apple ProRes.

הדגש הגדול בדגם ה-Pro החדש הוא על יכולת הצילום ובראשה זו של מצלמת ה-Hasselblad, המגיעה עם טכנולוגיית הצבע HNCS (ר”ת Hasselblad Natural Colour Solution) ויכולת לצלם תמונות RAW של 12Bit עם 12.8 “צעדים” (Stops) של טווח דינמי.

רחפן ה-Mavic 3 Pro עם מערך הצילום המשולש (מקור DJI)
רחפן ה-Mavic 3 Pro עם מערך הצילום המשולש (מקור DJI)

מערך הצילום המלא של רחפן ה-Mavic 3 Pro כולל:

  • מצלמה ראשית – מצלמת Hasselblad של 20 מגה-פיקסל עם חיישן 4/3 אינץ’ המציעה צילום בזווית של 84 מעלות המקבילה לעדשת 24 מ”מ עם מפתח צמצם משתנה של f/2.8 ועד f/11 המסוגלת לצלם וידאו ברמה של עד 5.1K ב-50 פריימים בשניה או 4K ב-120 פריימים לשניה.
  • מצלמת טלפוטו בינונית – מצלמת 48 מגה-פיקסל בעלת זום אופטי של עד פי 3 המשתמשת בחיישן 1/1.3 אינץ’ ומציעה צילום בזווית של 35 מעלות המקבילה לעדשת 70 מ”מ עם מפתח צמצם של f/2.8 המסוגלת לצלם וידאו ברמה של עד 4K ב-60 פריימים בשניה.
  • מצלמת טלפוטו X7 – מצלמת 12 מגה-פיקסל בעלת זום אופטי של עד פי 7 (והיברידי של עד פי 28) המשתמשת בחיישן 1/2 אינץ’ ומציעה צילום בזווית של 15 מעלות המקבילה לעדשת 166 מ”מ עם מפתח צמצם של f/3.4 המסוגלת לצלם וידאו ברמה של עד 4K ב-60 פריימים בשניה.
רחפן ה-Mavic 3 Pro עם שלט DJI RC (מקור DJI)
רחפן ה-Mavic 3 Pro עם שלט DJI RC (מקור DJI)

מלבד מערך הצילום המשודרג, הרחפן מגיע בעיצוב הדומה לזה של שאר דגמי ה-Mavic, עם עיצוב מתקפל לאחסון נוח יותר.

הרחפן מגיע במשקל הגבוהה ביותר בסדרה, שעומד על 958 גרם לדגם הרגיל ו-963 גרם לדגם ה-Cine, כאשר הוא משתמש בסוללה בקיבולת של 5000mAh המאפשרת לרחפן לשהות באוויר למשך עד 43 דקות.

הרחפן משתמש בטכנולוגיית השידור +O3 של DJI על מנת לשדר וידאו ברזולוציית 1080p לטווח של עד 15 ק”מ וכולל את מגוון הטכנולוגיות של החברה, בהן Advanced RTH לחזרה עצמאית וחכמה של הרחפן “הביתה”, אפשרות לטיסה אוטומטית באמצעות מסלולים מוגדרים, טכנולוגיית ה-APAS 5.0 לטיסה בטוחה עם הימנעות ממכשולים בעזרת מגוון חיישני הרחפן, טכנולוגיית ActiveTrack 5.0 למעקב אוטומטי אחרי אובייקט הצילום ועוד.

רחפן ה-Mavic 3 Pro החדש של DJI זמין למכירה במחיר של החל מ-2199 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים