הוכרזו: Edifier W820NB Plus – אוזניות מסננות רעשים בתקציב נמוך

אוזניות Edifier W820NB Plus (מקור Edifier) אוזניות Edifier W820NB Plus (מקור Edifier)

חברת Edifier, בעלת מותג האודיו הסיני המוכר, הכריזה על ה-W820NB Plus, אוזניות המסננות רעשים (ANC) בעוצמה של עד 43 דציבל, מגיעות עם זמן סוללה ארוך של עד 49 שעות ובתג מחיר נמוך של 80 דולר.

למרות שחלק מהמשתמשים ירתעו לשמוע כי Edifier היא חברה סינית, מדובר על מותג אודיו ותיק למדי הזוכה ללא מעט פופולריות ברחבי העולם בזכות אוזניות דוגמת ה-W820NB Plus, שנועדו לספק פתרון אודיו איכותי בתקציב נמוך למדי, כאשר החברה מציעה דגמים ברמת מחירים ושמע גבוהים יותר.

אוזניות ה-Edifier W820NB Plus החדשות מגיעות עם דרייברי 40 מ”מ מצופי טיטניום שנועדו לספק שמע באיכות גבוהה ועומדים בתקני האודיו Hi-Res Audio ו-Hi-Res Wireless Audio, כאשר ניתן להשתמש באוזניות במצב חוטי באמצעות כבל USB או במצב אלחוטי עם קישוריות Bluetooth 5.2 ותמיכה בקודק ה-LDAC להעברת שמע באיכות גבוהה.

אוזניות Edifier W820NB Plus (מקור Edifier)
אוזניות Edifier W820NB Plus (מקור Edifier)

האוזניות החדשות מציעות סינון רעשים בעוצמה של עד 43 דציבל יחד עם אפשרות להאזנה לסביבה ללא צורך בהסרתן, כאשר הן כוללות בנוסף גם מצב גיימינג יעודי לזמן שיהוי נמוך במיוחד של 0.08 שניות.

מבחינת זמן הסוללה שלהן, אוזניות ה-W820NB Plus יציעו למשתמשים עד 49 שעות ללא סינון רעשים פעיל או עד 33 שעות יחד עם סינון הרעשים, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת 7 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות ה-W820NB Plus החדשות של Edifier זמינות למכירה במחיר של 80 דולר (כ~292 ש”ח), כאשר ניתן להשיג אותן ב-5 צבעים שונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים