הוכרז: Marvel’s Spider-Man 2 – שחקו עם יותר מספיידרמן אחד

מתוך Spider-Man 2 (באדיבות Sony / Marvel) מתוך Spider-Man 2 (באדיבות Sony / Marvel)

ספיידרמן חוזר לסיבוב נוסף עם משחק המשך לשניים הקודמים (Marvel’s Spider-Man ו-Miles Morales), כשהפעם דאגו מארוול וסוני לאחד בין הכוחות של ספיידרמן ומיילס מוראלס במשחק אחד, בו נוכל לשחק עם השניים יחד, וכתוספת נוספת נוכל למצוא במשחק גם את ונום או יותר בכיוון ספיידר-ונום.

במשחק החדש נדמה כי יאלצו הספיידרמן השונים להיאבק נגד מספר נבלים, כפי שהיה במשחקים קודמים, אך בשלב זה מדגיש טריילר המשחקיות שנחשף באירוע שערכה סוני את קרייבן (Kraven) הצייד בעל כוחות העל ואת ונום, שאמנם לא מוצג בטריילר כנבל, אך אנו בהחלט מקבלים רמזים לכך שידיו של מיילס מוראלס כנראה יהיו מלאות כשהוא יצטרך להתמודד מול פיטר פארקר בגרסת ספיידר-ונום איפשהו במהלך המשחק.

גם ספיידרמן וגם מיילס מוראלס

טריילר המשחקיות מציג כמה צדדים חדשים שלא ראינו במשחקים קודמים, את אלו אנו זוכים לראות בשיתוף פעולה צמוד בין ספיידרמן של פארקר ומוראלס עת הם מנסים לתפוס את ד”ר קורט קונורס (הלטאה) במרדף עם לא מעט אקשן.

רגע לפני שהמרדף מתחיל אנו נחשפים לפיטר פארקר עם תלבושת ונום החדשה שלו, כשהוא מקבל ידיעה על כך שבחלק השני של העיר ניו-יורק נמצא קונור כ”לטאה”. המשחק מיד מאפשר לבצע מעבר לספיידרמן של מיילס מוראלס שנמצא בצד השני של העיר ופותח במרדף.

כששני הספיידרמן נפגשים אנו רואים שיתוף פעולה מלא ביניהם, עם מעבר מהיר בין משחק עם אחד לשני בלחיצת כפתור. בטריילר ניתן לראות שהמעברים מתבצעים לא רק בשגרת המשחק השוטפת, אלא גם כדי להמחיש טוב יותר את שיתוף הפעולה בין שתי הדמויות במהלך קרב בו שני הספיידרמן משתתפים.

יכולות חדשות

במהלך הטריילר ניתן לראות מספר יכולות חדשות המגיעות לספיידרמן של פיטר פארקר עם חליפת הונום החדשה שלו, בהן היכולת להשתמש בכוחתיו של ונום כדי להכות בחוזקה את האויבים, להשליך אותם על משטחים קשים מאוד וגם להכות יותר מאויב אחד בו זמנית, כשבטריילר ניתן לראות את ספיידרמן תוקף בהצלחה שניים ואף ארבעה אויבים במקביל.

מתוך Spider-Man 2 (באדיבות Sony / Marvel)
מתוך Spider-Man 2 (באדיבות Sony / Marvel)

בסוני מציינים כי אפשרות ההתחמקות ממתקפות של אויבים עדיין קיימת, אך במשחק החדש יהיו מתקפות שלא תוכלו להתחמק מהן ויהיה עליכם להישען יותר על אפשרות הדיפת האויבים (Parry).

מיילס מוראלס מגיע גם הוא עם כמה שדרוגים, בהם אפשרות לדאות באוויר עם כנפיים הצמודות לחליפה שלו, אפשרות שבסוני מציינים כי תהיה זמינה עבור שתי הדמויות של ספיידרמן.

מתוך Spider-Man 2 (באדיבות Sony / Marvel)
מתוך Spider-Man 2 (באדיבות Sony / Marvel)

הלחימה החשאית הייתה דרושה פעמים רבות בשני משחקי ספיידרמן הקודמים, בעיקר במיקומים כמו אתרי בנייה או מחסנים גדולים בהם ישנה כמות גדולה של אויבים שצריך להתגנב מאחוריהם (או מעליהם) כדי להביסם בשקט.

אפשרויות ההתגנבות מקבלות שדרוגים גם כן וניתן לראות יכולת למתוח קורים שספיידרמן יוכל ללכת עליהם כדי להגיע קרוב יותר לאויביו, ולא רק להסתמך על האלמנטים הבנויים הקיימים בשטח. ניתן לראות בטריילר גם אפשרות למשוך בקורים שני אויבים יחד, ולא רק אחד-אחד כפי שהיה במשחקים הקודמים.

לצד כל אלה מבטיחים בסוני כי החוויה של שיטוט באיזורים השונים בעיר תהיה עשירה יותר, גם ויזואלית וגם בצד האודיו, עם תוספת תמיכה באודיו מרחבי (Spatial 3D), זאת לצד תוספת פידבקים חדשים ברטט שיוגשו לשחקנים דרך בקר המשחק של הפלייסטיישן 5.

המשחק Marvel’s Spider-Man 2 יגיע לקונסולת ה-Playstation 5 בסתיו 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים