נוקיה ו-AT&T נותנות לכם 10 מיליון סיבות לפיתוח אפליקציות

חברת נוקיה הכריזה לפני כשבוע על פתיחת תחרות פיתוח אפליקציות לטלפונים החכמים שלה. האפליקציה הזוכה תיבחר על ידי ועדת שיפוט שתורכב מנציגי נוקיה ו-AT&T ותתחשב גם בכמות ההורדות של האפליקציות. הפרס: ארבעת המפתחים שהאפליקציות שלהם יגיעו למקומות הראשונים יוכלו לזכות בסכום מקסימאלי של 250 אלף דולר (או מינימלי של 125 אלף דולר), תלוי בהתקדמותם לאורך התחרות. בנוסף, תשקיע נוקיה סכום של 1.9 מיליון דולר בעבור קמפיין פרסומי לכל אחת מארבע האפליקציות הזוכות.

מפתחים שיגיעו למקומות קצת פחות גבוהים יוכלו לזכות בסכומי כסף קטנים יותר ואף במכשירי Symbian^3 חדשים. בסך הכל תשקיע נוקיה סכום כולל של 10 מיליון דולר בתחרות הפיתוח.

מעוניינים להשתתף? התחרות פתוחה למפתחים מכל העולם. את האפליקציות יש להגיש עד לתאריך ה-28 בינואר 2011, והחל ממועד זה יוכל הקהל הרחב, שכולל את צפון אמריקה בלבד, להוריד את האפליקציות ישירות מ-Ovi Store, חנות האפליקציות של נוקיה.

באתר התחרות מודגש לא פעם כי את המשחקים והאפליקציות יש לפתח עבור Symbian^3, אם כי בעתיד גם מערכת ההפעלה MeeGo תוכל להפעילם. האם נוקיה מרגישה חוסר כלשהו במפתחים עבור מכשיריה? או שמא מדובר בכוונות תמימות לחלוטין? תחליטו אתם.

למידע נוסף והשתתפות:
http://www.callingallinnovators.com/10M


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים