בניגוד לגישה המקובלת בפרסום, בה חברות בדרך כלל יתמקדו במוצר שלהן בלבד או שיבצעו השוואה נגד המוצרים המתחרים, גוגל בוחרת ללכת נגד הזרם ויוצאת בסדרת פרסומות חדשה לסדרת ה-Google Pixel 7 וה-Google Pixel Fold, בה היא הופכת את מכשיריה לחברים הכי טובים של האייפון ומשחקת לחוזקות שלה.
סדרת הפרסומות כוללת עד כה 5 סרטונים קצרים באורך של כדקה, כאשר בכל סרטון גוגל מתמקדת בפיצ’ר אחד או מספר פיצ’רים של הפיקסל שאין באייפון.
בפרסומת הראשונה, אשר נקראת Plateau, מושג המעיד על העדר התקדמות (בצד של האייפון כמובן), גוגל מדגישה את יכולות הזום של הפיקסל (עד פי 30), את מצב הצילום האסטרונומי (Astrophotography), את היכולת להפוך תמונות לפחות מטושטשות (Unblur) ואת הפיצ’רים לשיחות במסגרת Call Assist (שלא זמין בארץ).
הפרסומות מתובלות בהומור לכל אורכן, בזמן שגוגל מלמדת אותנו על הפיצ’רים אותם מציע הפיקסל די בצניעות, כשהיא לא מנסה להתחרות באייפון באופן ישיר, אלא לכאורה מצילה אותו במגוון מצבים.
לדוגמה, בפרסומת ה-Lifesaver לאייפון נגמרה הסוללה, והפיקסל נשכב עליו כדי להעביר אחוזי סוללה ממנו אל האייפון ומחזיר אותו לחיים.
בפרסומת השלישית בסדרה, אשר נקראת Sketchy Wi-Fi, גוגל מנצלת את ההזדמנות להזכיר לנו שהפיקסל מגיע עם VPN חינמי מובנה, לעומת האייפון שכולל שירות דומה אך בתשלום.
ה-Pixel Fold המתקפל מופיע פעם אחת בפרסומת משלו שנקראת Opening Up, בה האייפון מתעלף מההפתעה שהפיקסל יכול להיפתח, וכשהוא מתעורר השניים מתחילים לשחק על המסך הגדול של הפיקסל.
מעבר להחדרת הפיצ’רים של הפיקסל אל התודעה שלנו, גוגל מרוויחה כאן גם קישור תודעתי אל ערכי האייפון כמכשיר שרוב הקהל כבר מכיר וסומך עליו דרך ההאשטאג BestPhonesForever#, אשר מעביר מסר ששני המכשירים הולכים יחד ולכל הפחות שווים אחד אל השני.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.