וואטסאפ תאפשר העברת היסטוריית הודעות ישירה בין מכשירים עם Chat Transfer

פיצ'ר Chat Transfer (מקור וואטסאפ) פיצ’ר Chat Transfer (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (WhatsApp) הציגה רשמית את פיצ’ר העברת הצ’אט (Chat Transfer) שלה בצורה ישירה בין מכשירים, תכונה חדשה באפליקציה שתאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית ההודעות שלהם בין מכשירים ללא צורך להשתמש בשירותי הענן Google Drive או iCloud (בהתאם למכשיר בו הם משתמשים).

וואטסאפ הפכה לחלק חשוב בעבור רובנו בחיי היום יום ככלי להעברת הודעות, קבצים ועוד. אחד אחד הרגעים היותר “מעצבנים” בעבור המשתמשים באפליקציה מגיע בזמן החלפת המכשיר הסלולרי שלהם, תהליך הדורש להעביר גם את היסטוריית הודעות הוואטסאפ בין המכשירים.

בעוד שכיום משתמשים יכולים להשתמש בגיבוי בענן, ה-iCloud בעבור משתמשי אפל ו-Google Drive בעבור משתמשי אנדרואיד, מדובר לרוב על תהליך ממושך במיוחד במידה ולא בוצע גיבוי במשך תקופה ארוכה. את הדבר הזה נועד לפתור פיצ’ר העברת הצ’אט החדש שנחשף מוקדם יותר השנה בפיתוח בטא מוקדם.

הפיצ’ר החדש יאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית ההודעות שלהם בין מכשירים בצורה ישירה, מוצפנת ומאובטחת על ידי סריקת קוד QR בתפריט יעודי, דבר שיהיה אפשרי לביצוע רק בין שני מכשירים בעלי מערכת הפעלה זהה (כלומר אנדרואיד לאנדרואיד או iOS ל-iOS בלבד), ויפעיל את העברת ההיסטוריה ללא צורך לאחסן את המידע בענן.

על אף שוואטסאפ הציגה רשמית את פיצ’ר העברת הצ’אט החדש, החברה לא ציינה צפי זמינות לפיצ’ר בעבור כלל המשתמשים, דבר שסביר להניח יתרחש במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים