הוכרזה: BlackWidow V4 75% – מקלדת הגיימינג המכנית הקומפקטית של רייזר

מקלדת ה-Razer BlackWidow V4 75% (מקור רייזר)

חברת רייזר (Razer), אחת מיצרניות מוצרי הגיימינג המוכרות בעולם, הכריזה על ה-BlackWidow V4 75%, מקלדת גיימינג מכנית מהדור הרביעי של סדרת מקלדות ה-BlackWidow, המגיעה עם מבנה הקומפקטי ב-75% בהשוואה למקלדת רגילה וללא פד המספקים.

המקלדת החדשה כוללת קצב דגימה גבוה של 8000Hz, מקשים מכניים מהדור השלישי של רייזר הניתנים להחלפה וכמות נכבדת של תאורת RGB.

מקלדת ה-BlackWidow V4 75% החדשה היא הדגם הרביעי בסדרת מקלדות ה-BlackWidow V4 של רייזר. היא מצטרפת לצמד דגמי ה-BlackWidow V4 ו-BlackWidow V4 X שהוכרזו בחודש הקודם ולמקלדת ה-BlackWidow V4 Pro שהוכרזה בתחילת השנה, וכפי שהשם שלה רומז, היא מגיעה בתצורת 75% קומפקטית, זאת בניגוד לדגמים האחרים בסדרה.

המקלדת מגיעה עם חלק עליון עשוי אלומיניום 5052 ואפשרות להחלפה חמה של מקשים (Hot-Swappable), כאשר בתור ברירת מחדל המקלדת תגיע עם מקשים מכניים כתומים מהדור השלישי של רייזר בעלי הפעלה שקטה ותחושת Tactile, עם אפשרות למקשים ירוקים בעלי תחושת Tactile והפעלה ”קליקית” (Clicky) יותר, צהובים בעלי הפעלה שקטה ולינארית ואפשרות למקשים מכניים אחרים למקלדת.

מקלדת ה-Razer BlackWidow V4 75% (מקור רייזר)
מקלדת ה-Razer BlackWidow V4 75% (מקור רייזר)

הלחצנים עצמם מגיעים עם מקשי Doubleshot ABS לעמידות משופרת, ומאחר שמדובר על מקלדת גיימינג, כל מקש מגיע עם תאורת RGB עצמאית בטכנולוגיית ה-Razer Chroma, ועם 2 אזורי תאורה בחלקה התחתון של המקלדת.

בנוסף, ועל אף מבנה ה-75% הקופמקטי, החברה הצליחה לשלב בחלק הימני רולר קטן וצמד כפתורי מדיה.

מקלדת ה-Razer BlackWidow V4 75% החדשה זמינה למכירה במחיר של 220 אירו (כ~906 ש”ח) לגרסה השחורה. מאוחר יותר, בחודש ספטמבר, תהיה זמינה למכירה גם גרסה לבנה עם תג מחיר מעט גבוה יותר של 230 אירו (כ~948 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים