טיקטוק מוסיפה עוד פרסומות: הפעם בתוצאות החיפוש

לוגו TikTok

טיקטוק (TikTok) "דוחפת" עוד פרסומות למשתמשים עם פיצ'ר ה-Search Ads Toggle החדש, שיאפשר למפרסמים להגדיל את החשיפה שלהם בפלטפורמה על ידי הצגת תוכן ממומן, שיסומן בהתאם כחלק מתוצאות החיפוש הסטנדרטי של המשתמשים בטיקטוק.

באופן שלא אמור להפתיע אף אחד ובדומה לרשתות חברתיות אחרות, טיקטוק מנסה להגדיל את כמות החשיפה של המשתמשים לפרסומות בפלטפורמה, ויחד עם החשיפה גם את ההכנסה של החברה ממפרסמים, שיקבלו מעתה את האפשרות להציג את התוכן הממומן שלהם בתוצאות החיפוש של המשתמשים בטיקטוק בתור ברירת מחדל, עם אפשרות לבטל את הפיצ'ר דרך פאנל הניהול היעודי של המפרסמים.

התוכן הממומן שיוצג למשתמשים זהה למעשה לפרסומות אותן מציגה להם טיקטוק כבר היום כחלק מפיד הסרטונים הרגיל.

העובדה כי טיקטוק מאפשרת למפרסמים להציג תוכן ממומן כחלק מתוצאות החיפוש מסמנת למעשה תופעה הולכת וגדלה בקרב משתמשי טיקטוק, המשתמשים בפיצ'ר החיפוש המובנה על מנת למצוא סרטונים ספציפיים כחלק מהפיכתה של טיקטוק למקור מידע פופולרי בעבור קהל המשתמשים שלה, מה שמוביל את החברה לנצל את התופעה להגדלת ההכנסות שלה.

פיצ'ר ה-Search Ads Toggle (מקור טיקטוק)
פיצ'ר ה-Search Ads Toggle (מקור טיקטוק)

נכון לעכשיו נראה כי פיצ'ר ה-Search Ads Toggle מאפשר הצגת תוכן ממומן בתוצאות החיפוש בארה"ב בלבד, אך סביר להניח שהוא ימצא את דרכו לשווקים נוספים בהם פועלת החברה בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים