וואטסאפ משיקה אפליקציה יעודית למערכת ה-macOS של אפל

אפליקציית הוואטסאפ ל-macOS (מקור וואטסאפ) אפליקציית הוואטסאפ ל-macOS (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (WhatsApp) הכריזה על גרסת נייטיב (Native) חדשה של וואטסאפ בעבור מחשבי מק המריצים את מערכת ה-macOS של אפל, גרסה חדשה שתאפשר ביצוע שיחות וידאו ואודיו מרובות משתתפים, שיתוף קבצים באמצעות גרירה שלהם לחלון האפליקציה ופרטיות משופרת בזכות הצפנה מקצה לקצה לשאר הפלטפורמות בהם זמינה וואטסאפ.

אחרי שנחשפה בתחילת השנה בגרסת בטא, אפליקציית הוואטסאפ החדשה ל-macOS מצטרפת לגרסת הווינדוס היעודית שהשיקה החברה מוקדם יותר השנה.

גרסת הוואטסאפ החדשה פותחה במיוחד בעבור מערכת ההפעלה אפל, בניגוד לגרסה המוקדמת יותר של החברה שהתבססה למעשה על WhatsApp Web, גרסת הרשת של וואטסאפ.

האפליקציה החדשה של וואטסאפ מגיעה בעיצוב מעודכן המיועד להיות מוכר יותר למשתמשי המק, והיא תאפשר למשתמשים לבצע לשיחות וידאו בהשתתפות של עד 8 אנשים או שיחות קוליות בהשתתפות של עד 32 אנשים.

בנוסף, תאפשר הגרסה החדשה לקבל התראות על שיחות נכנסות גם כאשר היא סגורה ואף לשתף קבצים בקלות על ידי גרירה שלהם לחלון הצ’אט באפליקציה.

 

אפליקציית הוואטסאפ החדשה למחשבי ה-macOS זמינה להורדה מהאתר הרשמי של וואטסאפ, כאשר היא תהיה זמינה בקרוב גם בחנות ה-App Store הרשמית של אפל.

פיתוח האפליקציה היעודית החדשה של וואטסאפ בעבור מחשבי ה-macOS לקחה זמן ארוך למדי בהתחשב בכך שמשתמשי ווינדוס זכו לגרסה יעודית עוד בטרם שוחררה הגרסה המחודשת מוקדם יותר השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים