הוכרז: Huawei Mate 60 Pro – עם 3 חורים בתצוגה ועיצוב חדש

Huawei Mate 60 Pro (תמונה: Huawei) Huawei Mate 60 Pro (תמונה: Huawei)

בזמן ש-Honor משחררת מכשירים באופן חופשי בצורה גלובלית, Huawei עדיין תקועה מאחור ומוגבלת ברכיבים אליהם יש לה גישה. ה-Huawei Mate 60 Pro הוא מכשיר הדגל האחרון שלה עד כה, אך העובדה שהיא עדיין נמצאת מאחור מבחינת ההצעות שלה ללקוח בהשוואה לתחרות ניכרת גם כאן.

מפרט טכני: Mate 60 Pro

מכשיר הדגל המדובר מציע עיצוב חדש בחלקו האחורי עם פס מעגלי המתפרס לרוחבו ומפריד בין 2 צבעים וטקסטורות שונות, בזמן שגם מערך הצילום עובר ממודול מעגלי מרוכז למודול מעגלי הפורס את החיישנים רחוק יותר האחד מן השני. המבנה כולו עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68, כך שהמכשיר עמיד לצלילה עד לעומק של 6 מטר למשך 30 דקות.

בגזרת התצוגה שמלפנים, נמצא מסך בגודל 6.82 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED בטכנולוגיית LTPO, על גבי רזולוציה של +Full HD בפריסה ל-2720 על 1260 פיקסלים.

קצב הרענון, כיאה למכשיר דגל, נע בין 1 ל-120 הרץ, כשישנה תמיכה גם בהצגה של יותר ממיליארד צבעים עם הדור השני של זכוכית ה-Kunlun להגנה על החזית.

מתחת למכסה המנוע החברה נמנעת מלפרסם את מערכת השבבים, אך הגולשים אשר רכשו את המכשיר כבר גילו לנו כי מדובר ב-Kirin 9000s, מערכת שבבים חדשה ומסתורית שגורמת לנו לחשוב פעמיים מדוע הפרטים אודותיה לא פורסמו.

מעבר לכך, המכשיר כולל 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, יחד עם 256/512 או 1 טרה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג NanoMemory עד ל-256 גיגה-בייט נוספים.

הסוללה המניעה את המכשיר כוללת קיבולת של 5000 מיליאמפר/שעה, עם תמיכה בטעינה חוטית מהירה בהספק של 88 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C, טעינה אלחוטית מהירה בהספק 50 וואט וטעינה אלחוטית הפוכה מהירה בהספק 20 וואט.

שאר מאפייניו של ה-Huawei Mate 60 Pro מספרים לנו על תמיכה ב-Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2 ו-NFC, כשהוא מציע גם סורק טביעות אצבע מובנה מתחת לפני התצוגה, חיישן אינפרה-אדום, מטען מהיר באריזה ואת מערכת ההפעלה HarmonyOS 4.

המצלמות

מערך הצילום שמאחור כולל חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, עם ייצוב אופטי מובנה (OIS) ומפתח צמצם דינמי המסוגל לעבור בין f/1.4 ל-f/4.0. החיישן המשני בגזרה מציע רזולוציה של 12 מגה פיקסל, עם אפשרות לצילום בזווית רחבה דרך מפתח צמצם f/2.2.

המצלמה האחרונה שמאחור מגיעה ברזולוציית 48 מגה פיקסל, כשזו מיועדת לצילום בזום אופטי עד פי 3′ אך תומכת גם בצילום מאקרו דרך מפתח צמצם f/3.0 עם ייצוב אופטי מובנה.

מצלמת הסלפי שמלפנים מציעה רזולוציה של 13 מגה פיקסל, עם זווית צילום רחבה ומפתח צמצם f/2.0. מלבד מצלמת הסלפי נמצא מקדימה גם את החיישן הייעודי לזיהוי פנים מאובטח בתלת-ממד.

זמינות ומחירים

את ה-Huawei Mate 60 Pro ניתן יהיה להשיג בצבעים שחור, סגול, כסוף וירוק בכל התצורות שהזכרנו לעיל, אך כרגע החברה מציעה רק את גרסת ה-12/512 גיגה-בייט עבור תג מחיר של כ-960 דולר (כ-3639 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים