מיני מציגה את דגם ה-MINI Cooper E החשמלי החדש

MINI Cooper SE (מקור MINI) MINI Cooper SE (מקור MINI)

חברת MINI, מותג המכוניות הזעירות הבריטי השייך כיום לתאגיד BMW הגרמני, הכריזה על ה-MINI Cooper E, גרסת 2024 החדשה והחשמלית של הרכב הזעיר הקלאסי, המגיעה בעיצוב האיקוני אך המעודכן יותר של החברה ומבוססת על פלטפורמה חשמלית חדשה המציעה טווח נסיעה של עד 402 ק”מ.

מכוניות ה-MINI הזעירות נמצאות בין מותגי הרכב המוכרים, ובדומה ליצרני רכב אחרים בעולם, גם ה-MINI הספיקה לאמץ את הטרנד החשמלי עוד קודם לכן.

המיני העדכנית מתבססת על פלטפורמה חשמלית חדשה שפותחה בשיתוף פעולה עם Great Wall Motors הסינית, המגיעה עם גוף מודרני אשר שומר על קווי העיצוב הקלאסי של החברה עם תצורת ה-3 דלתות ופנסים קדמיים עגולים, המגיעים הפעם עם נורות לד.

החלל הפנימי של הדגם החדש מגיע בעיצוב מודרני ומינימליסטי הכולל תאורת רקע צבעונית, דשבורד עטוף בד במגוון צבעים, שמגיע עם מסך OLED עגול בגודל 9.44 אינץ’ בודד, המאפשר את תפעול הרכב בעזרת מערכת ה-Mini Operating System 9 היעודית של החברה וכולל עוזר קולי חכם שיכול להופיע על המסך בדמות הכלב “ספייק”.

MINI Cooper SE (מקור MINI)
MINI Cooper SE (מקור MINI)

דגמי המיני קופר SE 2024

את המיני קופר החשמלית החדשה אפשר יהיה למצוא ב-2 גרסאות:

  • ה-MINI Cooper E המגיעה עם מנוע 184 כ”ס (135kW) ומציעה האצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-7.3 שניות וטווח נסיעה של עד 305 ק”מ (WLTP) עם סוללת ה-40.7kWh המובנית.
  • ה-MINI Cooper SE המגיעה עם מנוע 218 כ”ס (160kW) ומציעה האצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-6.7 שניות וטווח נסיעה של עד 402 ק”מ (WLTP) עם סוללת ה-54.2kWh המובנית.

שני הדגמים מגיעים עם מטען פנימי המאפשר טעינה בייתית של עד 11kW, כאשר בשימוש עם עמדת טעינה סטנדרטית דגם ה-E תומך בטעינת 75kW מהירה ואילו דגם ה-SE תומך בטעינת 95kW מהירה יותר, המאפשרת טעינה של הסוללה מ-10% ל-80% בפחות מ-30 דקות.

בזמן שהחברה לא פרסמה את מלוא המפרט הטכני של הדגם החדש, היא התייחסה לתא המטען שלו המגיע בנפח של 200 ליטר, אותו ניתן להגדיר ל-800 ליטר על ידי קיפול חלקי של המושבים האחוריים ביחס של 60:40, לדברי החברה.

החברה לא ציינה את צפי הזמינות או המחיר של רכב ה-MINI Cooper E/SE v החשמלי החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים