מותג הרכבים החשמליים הסיני XPENG בדרך לישראל

מכונית ה-XPENG P7 (מקור XPENG) מכונית ה-XPENG P7 (מקור XPENG)

יבואנית הרכב פריסבי (freesbe), קרסו מוטורס לשעבר, הכריזה היום (ג’ 5.9) על ההשקה הצפויה של מותג הרכבים החשמליים הסיני XPENG בישראל.

צרכנים בארץ יוכלו לרכוש את רכב הסדאן XPENG P7, שיציע טווח נסיעה של 586 ק”מ, ואת הקרוסאובר החשמלית XPENG G9, המציעה טעינה מהירה במיוחד המספקת טווח נסיעה של 200 ק”מ בטעינה של 5 דקות בלבד.

רכבי ה-XPENG מצטרפים לליין מותגי הרכב הרחב של פריסבי בישראל, בהם מותג ה-EvEasy שהושק על ידי החברה מוקדם יותר השנה.

מפרטים טכניים

משתמשים בארץ יוכלו לרכוש את דגם ה-XPeng P7  בתצורת 4 דלתות, שמגיע עם מנוע 267 כ”ס בהנעה אחורית או בגרסת הנעה כפולה של 430 כ”ס.

שני הדגמים מגיעים עם סוללת 81 קוט”ש, המציעה טווח נסיעה של עד 586 ק”מ או מעל 550 ק”מ, בהתאם לתצורה, ויכולת האצה של 0 ל-100 קמ”ש תוך 4.3 שניות.

יחד עם ה-P7 יהיה אפשר למצוא בארץ גם את ה-XPeng G9, רכב הקרוסאובר החשמלי המגיע בתצורת 5 דלתות, שיהיה זמין בגרסת הנעה אחורית עם מנוע 310 כ”ס (230kW) או הנעה כפולה של 543 כ”ס (405kW).

סוללת ה-96 קוט”ש המובנית מציעה טווח של עד 700 ק”מ, עם תמיכה בטעינת 480kW מהירה במיוחד המספקת טווח נסיעה של 200 ק”מ בטעינה של 5 דקות בלבד.

מכונית ה-XPENG G9 (מקור XPENG)
מכונית ה-XPENG G9 (מקור XPENG)

צמד רכבי ה-P7 ו-G9 של XPeng צפוי להיות זמין למכירה בישראל במהלך החודשים הקרובים, כאשר נכון לרגע זה אין צפי מחירים או גרסאות מדוייק לדגמים שיושקו בשוק המקומי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים