טום הארדי ואוסטין באטלר מובילים כנופיית אופנוענים בסרט דרמה חדש

The Bikeriders, פוסטר (באדיבות 20th Century Studios)

אחרי שזכו להצלחה הסדרות “ילדי האנרכיה” ו”כנופיית המאיה”, כל אחת בתורה, הגיעה העת להפוך את כנופיות האופנוענים למשהו גדול בתחום הקולנוע זו פעם נוספת עם “The Bikeriders“.

סרט הדרמה נכתב ומבוים על ידי ג’ף ניקולס, שאחראי גם על עבודת הבימוי והכתיבה של “הסיפור של מאד”, כשהוא נשען על ספר התמונות של כנופיות אופנוענים בשנות ה-60 מעת דני ליון, שמעורב אף הוא בכתיבת הסרט.

“The Bikeriders” מגולל את סיפורו של מועדון אופנוענים בהובלתו של ג’וני (טום הארדי, “ונום”, “מקס הזועם: כביש הזעם”), שאט אט גדל והופך לכנופיה, שגם בוחרת לעסוק בפשע כדי להמשיך ולקיים את פעילות המועדון.

קאת’י (ג’ודי קומר, “להרוג את איב”) מתאהבת בנער הצעיר בני (אוסטין באטלר, “אלוויס”), בנו של ג’וני וחלק בלתי נפרד ממועדון האופנוענים “הוואנדלים” (Vandals), ומתחתנת איתו.

ככל שהמועדון הופך אלים יותר, קאת’י תנסה להניא את בעלה מהשתתפות במועדון הוואנדלים, אך בהשפעת אביו, בני אינו מוכן לוותר על האופנוע או על חברותו במועדון.

The Bikeriders, פוסטר (באדיבות 20th Century Studios)
The Bikeriders, פוסטר (באדיבות 20th Century Studios)

עוד מככבים בסרט: מייקל שאנון (“אימפריית הפשע”, “איש הפלדה”) כ”זיפקו”, נורמן רידוס (“המתים המהלכים”) כ”פאני סאני” ובויד הולברוק (“נרקוס”) כ”קאל”. דמותו של דני ליון מקבלת אף היא ייצוג בסרט, כשאותו ישחק מייק פייסט (“סיפור הפרברים, 2021”).

הסרט “The Bikeriders” צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-1 בדצמבר, 2023. טרם נמסר תאריך הגעתו לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים