אפל מציגה את סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 9

שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל) שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)

אפל (Apple) הכריזה במהלך האירוע שנערך היום (ג’ 12.9) על אוסף שעוני Apple Watch חדשים, בהם סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 9, הדור התשיעי והחדש של השעונים החכמים של החברה.

הוא מגיע עם תצוגת רטינה משופרת עם בהירות של עד 2000 ניט, שבב S9 חדש וחזק יותר המאפשר להפעיל את סירי ישירות על השעון עצמו ומחווה חדשה לתפעול השעון בדמות הקשה כפולה של האצבעות זו בזו.

שעוני ה-Apple Watch Series 9 מחליפים את הדור השמיני של החברה, כאשר בדומה לדור הקודם הם יהיו זמינים בגודל של 41 ו-45 מ”מ.

החברה שדרגה את המסכים בדור השעונים החדש, כאשר מסך הרטינה של השעון מציע בהירות מקסימלית של עד 2000 ניט, פי 2 מהדור הקודם, לשימוש טוב יותר בשמש, עם אפשרות לרדת לבהירות של עד 1 ניט לשימוש טוב יותר בחשיכה.

שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)
שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)

השעונים החדשים מגיעים בנוסף עם שבב ה-S9 החדש והעוצמתי של אפל, המגיע עם 60% יותר טרנזיסטורים ושיפור של 30% בביצועים הגרפיים לעומת הדור הקודם.

הוא משלב 4 ליבות neural engine חדשות לצרכי בינה מלאכותית, המאפשרים לשעונים החדשים להפעיל את סירי ישירות על גבי השעון, עם דיוק טוב יותר ב-25% בהכתבה הקולית על ידי השעון.

החידושים בסדרת שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)
החידושים בסדרת שעוני ה-Apple Watch Series 9 (מקור אפל)

בנוסף לפיצ’רים הרגילים של השעון כמו מעקב אחר שינה, דופק, פעילויות ספורט, זיהוי תאונות ונפילות ועוד, הדגמים החדשים מגעים עם 2 פיצ’רים חדשים: שבב UWB חדש שיאפשר בין השאר לאתר את מכשיר האייפון של המשתמש בצורה טובה ומדוייקת יותר, או לזהות HomePod בקרבת המשתמש ולהציע לו להפעיל מוזיקה ועוד.

ובנוסף מחוות שימוש חדשה המאפשרת למשתמשים לתפעל את השעון גם אם היד השניה שלהם “עסוקה” על ידי זיהוי נגיעה כפולה של אצבעות המשתמש (אצבע מורה ואגודל) זו בזו, מחווה שתוכל לענות ולסיים שיחות, להפעיל או לעצור מדיה ברקע ועוד.

בדומה לדור הקודם, השעונים יציעו זמן סוללה של עד 18 שעות המיועד ל”שימוש של יום שלם”, כאשר הם יגיעו עם מערכת ה-watchOS 10 החדשה של החברה, המגיעה עם תצוגות שעון חדשות וכוללת את מצב החיסכון שהוצג בדור הקודם, אך גם פיצ’רים נוספים כמו חיבור להתקני ספורט שונים למעקב טוב יותר אחרי רכיבת אופניים, ניווט מפות משופר ומעקב אחרי הבריאות ה”נפשית” של המשתמש.

סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 9 תהיה זמינה למכירה בארה”ב החל מה-22 בספטמבר ובמחיר של החל מ-399 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים