הוכרזה: Logitech Brio 100 – מצלמת רשת ברזולוציית 1080p

מצלמת רשת Brio 100 (מקור Logitech) מצלמת רשת Brio 100 (מקור Logitech)

לוג’יטק (Logitech) הכריזה על ה-Brio 100, מצלמת רשת חדשה המציעה אפשרות להסרטת וידאו ברזולוציית Full HD ומשלבת את טכנולוגיית ה-RightLight של החברה לשיפור הבהירות בעד 50% בהשוואה לדורות קודמים, כשהיא מגיעה עם תמיכה במגוון פלטפורמות וידאו כמו Microsoft Teams, Zoom, Google Meet ועוד.

בזמן שפופולריות השימוש בשיחות וידאו פחתה לאחר הזינוק האדיר שנוצר בעקבות מגפת הקורונה, רבים מאיתנו ממשיכים להישען על שיחות וידאו על מנת ליצור קשר עם בני משפחה, חברים לעבודה ועוד, כאשר רכיב חשוב לניהול שיחת וידאו איכותית הוא מצלמת רשת טובה.

ה-Brio 100 מגיעה בתור מצלמת רשת קומפקטית שנועדה לשבת בחלקו העליון של מסך המחשב. היא עשויה מעד 77% פלסטיק ממוחזר (בהתאם לצבע המצלמה) ומשלבת חיישן 2 מגה-פיקסל המסוגל לצלם וידאו ברזולוציית Full HD עם זווית צילום של 58 מעלות, מיקרופון מובנה וסוגר פרטיות פיזי לכיסוי החיישן כאשר המצלמה אינה נמצאת בשימוש.

מצלמת רשת Brio 100 (מקור Logitech)
מצלמת רשת Brio 100 (מקור Logitech)

מצלמת ה-Brio 100 החדש של לוג’יטק זמינה למכירה בארץ במחיר של 179 ש”ח, כאשר ניתן להשיג אותה בצבעים שחור, לבן או ורוד.

מגפת הקורונה שינתה את היחס של תעשיית המחשבים לנושא שיחות הוידאו, כאשר בטרם הקורונה לא הרבה יצרני  ניידים כללו במחשבים שלהם מצלמת רשת מובנית עקב השימוש המועט שנעשה בהן, דבר שהשתנה באופן דרסטי לאחר מכן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים