הוכרז: Motorola DROID 4 – סמארטפון דור רביעי עם מקלדת QWERTY מלאה

 

על מכשיר ה-DROID 4 מבית מוטורולה שמענו כבר בעבר הודות להדלפות רבות שמסרו את עיקרי הפרטים אודותיו. כעת חברת Verzion מכריזה על הבן הרביעי למשפחת הדרויד המפורסמת וחושפת פרטיים רשמיים על המכשיר המעניין. החשובים והעיקריים ביותר הם שה-DROID 4 יתמוך ברשת LTE (רשת דור רביעי) ושכמובן יגיע עם מקלדת QWERTY מלאה נשלפת. ה-Motorola DROID 4 מזכיר בעיצובו את מכשיר ה-RAZR אך כמובן עם תוספת לגזרה הדקיקה בעקבות המקלדת.

סמארטפון הדרואיד 4 יגיע עם מפרט הכולל: מעבד כפול-ליבה 1.2Ghz, זיכרון פנימי 1GB RAM ומצלמת 8 מגה-פיקסל. למרבה הצער, המכשיר יושק עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3.5, אך מוטורולה הבטיחה כי בעתיד יגיע עדכון לגרסת אנדרואיד 4.0. המכשיר עתיד להיות מושק בחברת Verzion בשבועות הקרובים, למרות שעדין לא ידוע מה יהיה מחירו הסופי.

מה דעתכם: האם המכשיר יספק את כל אלו שלא יכולים לוותר על מקלדת פיזית?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים