Sony Ericsson מכריזה על LiveView – שלט-רחוק למכשירי אנדרואיד

לאחר שתיקה די ממושכת, פרט לכמה הכרזות קטנות פה ושם, מכריזה היום סוני-אריקסון על מכשיר ה-LiveView – צג LCD קטנטן ורב תכליתי, המשמש כמסך משני למכשירי אנדרואיד ויוכל להיענד על היד כמו שעון, להיתפס במחזיק מפתחות, להיתלות על מסך הלפטופ, או בכל מקום אחר פרי דמיונכם.

הצג החדש, בעל מסך OLED בגודל 1.3 אינץ’, יאפשר למחזיקי מכשירים מבוססי אנדרואיד לבצע אינטגרציה עם המכשיר שלהם בעודו בכיס או במיקום מרוחק כלשהו בטווח מקסימאלי של עשרה מטרים ממכשיר הסלולאר. ה-LiveView עושה שימוש בקישוריות Bluetooth על מנת להתחבר בצורה אלחוטית אל המכשיר. באמצעות חקישור יוכל המשתמש לצפות בהודעות SMS נכנסות, ברישומי לוח שנה, תזכורות ואף בסטטוסים של חברים בפייסבוק ובטוויטר.

תכונה נוספת של הצג החדש היא השליטה בנגן המוזיקה של המכשיר – המשתמש יוכל לנווט בין השירים וקבצי המדיה שלו, לשלוט בעוצמת השמע ועוד. את ה”עוד” הזה תוכלנה להעשיר אפליקציות מותאמות שניתן יהיה להוריד דרך Android Market.

למרות שבתמונות זה נראה כך, ה-LiveView אינו מכיל מסך מגע. בשני צידיו קיימים כפתורי אישור וביטול, ומסגרתו הפלסטית מהווה מן משטח גלילה לצורכי ניווט. לצג קיים גם חיבור microUSB לצורכי טעינת הסוללה.

הצג החדש ישווק ללקוחות ברבעון האחרון של 2010, וייתמך אך ורק במערכות Android בגרסא 2.0 ומעלה – עובדה מעט משעשעת בהתחשב בכך שמכשירי סוני אריקסון היחידים מבוססי האנדרואיד מריצים את גרסא 1.6, אך בעיה זו תיפתר לפני מועד שיווק המכשיר, כאשר ישוחרר עדכון התוכנה למכשירי ה-Xperia.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים