הבלש מונק חוזר לסרט סיכום של סדרת הטלוויזיה

התיק האחרון של מר מונק (באדיבות NBCU Peacock)

טוני שלהוב חוזר לגלם את הבלש אדריאן מונק, אותו גילם במשך 8 עונות בסדרה “מונק” (Monk), ששודרה בין 2002-2009 ברשת NBC. אצלנו שודרה תחילה בערוץ 3 של הוט ולאחר מכן בערוץ 10.

הקאמבק של הדמות מגיע בצורת סרט סיכום שייקרא “התיק האחרון של מר מונק” (Mr. Monk’s Last Case) ויעלה לשידור בארה”ב בדצמבר.

למי שלא זוכר, הסדרה עקבה אחר בלש מבריק הסובל מהפרעת אישיות טורדנית-כפייתית הגורמת לו לשלל פוביות ואובססיה להיגיינה. הסרט החדש מתרחש בתקופה שאחרי מגפת הקורונה, כאשר מונק מגויס לסייע למשטרה בתיק אחרון בהחלט.

הפעם מדובר בפרשייה אישית במיוחד עבור מונק, המערבת את בתו החורגת, מולי, עיתונאית המתכוננת ליום חתונתה. דמותה של מולי הופיעה בפרק הסיום של הסדרה המקורית, אז גילמה אותה אלונה טל. עם זאת, טל לא צפויה לחזור לסרט והדמות לוהקה מחדש.

התיק האחרון של מר מונק (באדיבות NBCU \ Peacock)
התיק האחרון של מר מונק (באדיבות NBCU \ Peacock)

הטריילר מזכיר לנו תחילה את כל הפוביות של מונק, כולל פחד מגבהים, מחטים, חיידקים וציפורים. בתקופת הקורונה, ראה מונק את כל העולם הופך דומה לו ומשתמש באמצעי הזהירות שהוא השתמש בהם במשך שנים.

מולי מבקשת את עזרתו של אביה החורג בתעלומת רצח, והבלש מוצא עצמו שוב בלב האקשן, נופל מצוקים, בורח מפצצות ונקלע למרדף מכוניות. הסרט מגיע מאת יוצר הסדרה, אנדי ברקמן, שכתב את התסריט, והבמאי רנדי זיסק שביים 35 מפרקי הסדרה.

את תפקידיהם מהסדרה ישובו לגלם טריילור האוורד (נטלי), מלורה הרדין (טרודי), הקטור אליזונדו (דוקטור נבן), גריי סטנפורד (רנדי) וטד לוין (לילנד). אליהם יצטרפו גם ג’יימס פיורפוי (“רומא”) וקייטלין מקגי (“מסע אגדי”) שתחליף את אלונה טל בתפקיד מולי.

“התיק האחרון של מר מונק” יעלה לפלטפורמת הסטרימינג “פיקוק” של רשת NBC ב-8 בדצמבר. טרם נמסר האם הסרט נרגש לשידור בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים