הוכרזה: Logitech Reach – מצלמת רשת מסוג אחר

מצלמת ה-Logitech Reach (מקור Logitech) מצלמת ה-Logitech Reach (מקור Logitech)

לוג’יטק (Logitech) הכריזה על ה-Logitech Reach, פתרון צילום חדש הלוקח מצלמת רשת Full HD ומוסיף לה מעמד שולחני יעודי המשמש כחצובה ומאפשר מגוון מצבי צילום, כמו צילום עליון (Overhead Camera), בזכות טווח התנועה הגדול שלו, כאשר המצלמה זמינה כחלק מפרויקט מימון המונים במחיר של 269 דולר.

הדבר הראשון שעולה לנו בראש כאשר אנו שומעים את המושג מצלמת רשת הוא מצלמה קטנה שנועדה לשבת על החלק העליון של המסך ולאפשר לנו לבצע שיחות וידאו. מצלמות הרשת סובלות מבעיה פשוטה אך גדולה במיוחד בעבור חלק ממקרי השימוש, מכיוון שהיא מקובעת למסך.

את הבעיה הזו נועדה לפתור מצלמת ה-Logitech Reach החדשה, כאשר סוד הקסם הוא לא במצלמה עצמה אלא במעמד היעודי אותו ניתן לחבר לשולחן עם קליפס או להעמיד באמצעות רגלית.

המעמד מציע אפשרות לתנועה אופקית ואנכית להתאמה טובה יותר למקרה השימוש הספציפי, כאשר המצלמה עצמה יושבת על ראש כדורי עם טווח תנועה גדול.

המצלמה תומכת בהסרטת וידאו 1080p ב-60 פריימים לשניה עם פוקוס אוטומטי וזום אופטי של עד פי 4.3. היא מגיעה עם מפתח צמצם של f/2.0 ומציעה זווית צילום של 78°, המאפשרת צילום שטח של 30×55 ס”מ בצילום עילי.

מצלמת ה-Logitech Reach (מקור Logitech)
מצלמת ה-Logitech Reach (מקור Logitech)

בניגוד למוצרים הרגילים של לוג’יטק, מצלמת ה-Logitech Reach החדשה זמינה כרגע להזמנה מוקדמת בלבד דרך פלטפורמת מימון ההמונים אינדיגוגו במחיר רכישה מוקדמת של 269 דולר (כ~1022 ש”ח) עם צפי זמינות מיולי 2024.

וידאו הסבר רשמי על ה-Logitech Reach:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים