יוטיוב משיקה את פיצ’ר משחקי ה-Playables למשתמשי פרימיום

YouTube Logo תמונה: Google

יוטיוב (YouTube) החלה להציע למשתמשי יוטיוב פרימיום להתנסות בפיצ’ר ה-Playables, אפשרות חדשה לשחק באופן מקוון במשחקים שונים ישירות דרך יוטיוב בדפדפן או באפליקציה הסלולרית ללא צורך בהתקנה שלהם, עם 37 משחקים לבחירה נכון לרגע זה.

פיצ’ר ה-Playables או “המשחקייה” כפי שהוא יקרא בעברית, נחשף מוקדם יותר השנה כניסיון החדש של גוגל להציע למשתמשים אפשרות לשחק במשחקים שונים ללא צורך בהתקנה שלהם לאחר סגירת שירות הסטרימינג Stadia, מה שמזכיר למדי את פיצ’ר המשחקים של נטפליקס.

לאחר מספר חודשים בהם הפיצ’ר היה זמין כבטא סגור למשתמשים נבחרים, האפשרות להפעיל משחקים נוספה לרשימת ה”תכונות הניסיוניות החדשות” שהחברה מציעה להתנסות בהן עבור משתמשי היוטיוב פרימיום בתשלום, עם אפשרות לשחק באחד מ-37 משחקים דרך האפליקציה או הדפדפן, משחקים דוגמת Angry Birds Showdown מסדרת משחקי ה-Angry Birds המוכרת.

“המשחקייה” ביוטיוב

פיצ’ר “המשחקייה” או Playables זמין כעת למשתמשי יוטיוב פרימיום במדינות נבחרות (לא כולל ישראל) וצפוי להיות זמין למשתמשים רשמית עד ה-28 במרץ.

אם אתם משתמשי יוטיוב פרימיום תוכלו לבדוק את הפיצ’ר זמין לכם בעמוד הפיצ’רים הניסיוניים או דרך הקישור הישיר למשחקיה, אך נציין כי בדקנו את הזמינות עם משתמש יוטיוב פרימיום בישראל וזו לא הייתה זמינה עבורנו בעת זו.

אפשרות המשחקייה החדשה של יוטיוב לא נועדה להחליף שירותי הזרמת משחקים אחרים בשוק, אלא לאפשר למנויים לתכנית הפרימיום של יוטיוב ליהנות ממגוון משחקי ארקייד קלילים למדי ללא התקנה.

כל מה שנותר זה לחכות ולראות הוא מתי הפיצ’ר יהיה זמין לכלל משתמשי היוטיוב ועד כמה הוא יזכה להצלחה בהשוואה לפיצ’ר המשחקים של נטפליקס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים