חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-yes בדצמבר 2023

לוגו yes

בחודש דצמבר 2023 יעלו ב-yes הסדרות החדשות “מחילת הארנב” עם קיפר סאת’רלנד, “הלביאות: מבצעים מיוחדים” עם ניקול קידמן, וסדרת החידוש לקומדיה הקלאסית “פרייז’ר”. בנוסף, יעלו עונות חדשות של “ד”ר מוות”, “מאסר”, “אחות קטנה”, “אף.בי.איי: אינטרנשיונל” ו“סוג של”.

בגזרת הסרטים יעלו ב-VOD “שהאזאם 2: זעם האלים”, “רובוטריקים: עליית החיות”, “החוזה” של הבמאי גיא ריצ’י, “איש ושמו אוטו” עם טום הנקס, ו“קנדהאר” עם ג’רארד באטלר.

סדרות yes בדצמבר 2023

הורים במילואים, עונה 1 – במהלך דצמבר בערוץ Zoom Toon

הפקת מקור חדשה שתספק מענה רגיש ועדין לשאלות של הרבה ילדות וילדים בזמן המלחמה על ידי היכרות רכה והצצה בטוחה לצבא המילואים של שנת 2023 ול”עבודה” החדשה והזמנית של אמא/אבא.

הסדרה בת 10 פרקים, תלווה בכל פרק ילד/ה אשר יגיעו לבסיס של אחד ההורים המשרתים במילואים ויחד יעבירו עימם יום בשגרת הבסיס או היחידה, תוך שימת דגש על תחום העיסוק העיקרי של אותה יחידה.

לאורך הפרק יינתן מענה לכל אותן שאלות שמעסיקות את הילדים, כמו: לאן הולך אבא? מה עושה אמא במילואים? איפה הם ישנים? מה הם אוכלים? מה עושות היחידות השונות? ועוד.

מחילת הארנב / Rabbit Hole, עונה 1 – החל מה-3.12, כל הפרקים ב-yes VOD

ג’ון ווייר (קיפר סאת’רלנד) הוא בעליה של חברת ריגול יוקרתית, המשתמשת בטכנולוגיית איסוף והפצת מידע מתקדמת על-מנת לתמרן אירועים כלכליים, חברתיים ופוליטיים לצורך השגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיהם העשירים והעוצמתיים. כאשר מיילס ואלנס, חברו הותיק ושותפו העסקי לשעבר, שוכר אותו למשימה סטנדרטית ורווחית במיוחד, ג’ון וצוותו עושים את מה שהם יודעים לעשות בהצלחה יתרה, אך מגלים במהרה שהתוצאות הן הרות אסון.

לפתע ווייר מוצא את עצמו בתור האדם המבוקש ביותר במדינה, במנוסה מרשויות החוק ומגורמים עלומי-שם שמנסים להרוג אותו, ונאלץ לפנות לאמצעים נואשים יותר ויותר על-מנת לשרוד ולגלות מי עומד מאחוריי נפילתו ומדוע. אך כל פרק חושף בפנינו הקשר רחב יותר לסיפור שמשנה את התמונה כולה, ורכבת הרים של אקשן, בגידות וגילויים מפתיעים תגרום לנו כצופים לפקפק בכל דבר ובכל אחד, כאשר גורל העולם החופשי כולו עומד על כף המאזניים.

מאסר / Time, עונה 2 – החל מה-4.12, ב-yes London וכל הפרקים ב-yes VOD

אחות קטנה / Kid Sister, עונה 2 – החל מה-6.12, כל הפרקים ב-yes VOD

לולו היא בחורה על סף שנות ה-30 שביצעה את הפשע השני הכי גדול שניתן לבצע בקהילה היהודית הקטנה של ניו-זילנד – להגיע לגיל המופלג הזה מבלי להתחתן. אחיה החביב ואשתו האינטנסיבית מנסים ומנסים להביא ילדים לעולם ללא הצלחה, והמשפחה כולה לוחצת עליה לעזור להמשיך את שרשרת הדורות. לולו מנהלת מערכת יחסים עם בחור לא-יהודי, מוזיקאי כושל וילדותי. האם היא יכולה לשים בצד את רגשותיה כדי לעמוד בציפיות של כולם ממנה, או האם תוכל להתנער מהציפיות הללו וללכת אחרי ליבה?

פרייז’ר / Frasier, עונה 1 – החל מה-8.12, כל הפרקים ב-yes VOD

סדרת ההמשך לסיטקום האגדי שרצה במשך 11 עונות והתחילה כסדרת בת לדמותו של פרייז’ר קריין (אותה גילם גרמר “בחופשי על הבר”). פרייז’ר חוזר לבוסטון כדי להתקרב לבנו פרדי, ונתקל באתגרים חדשים, מערכות יחסים חדשות וחלום ישן שתמיד רצה להגשים.

אשתו לשעבר / The Ex-Wife, עונה 1 – החל מה-10.12, ב-yes London וכל הפרקים ב-yes VOD

טאשה חיה את החלום: היא נשואה לג’ק, בעל עשיר ואוהב, ויש לה תינוקת מקסימה ובית גדול ומפואר. יש רק בעיה אחת: אשתו לשעבר של ג’ק, ג’ן. למרות שנפרדו זה מכבר, ג’ן נוכחת עדיין באופן מוזר, עמוק בתוך החיים של טאשה וג’ק: היא נבחרה להיות הסנדקית של אחייניתו במקום טאשה, יש לה גישה בלתי מוגבלת לבית והכי גרוע: ג’ק עדיין נמצא בקשר יום-יומי איתה.

טאשה מתחילה להבין שהאקסית כאן כדי להישאר. בהתחלה זה נראה מוזר ותמים. באינספור ניסיונות גזלייטינג, ג’ק מרגיע ואומר שזה חסר משמעות ושהוא יפנה לג’ן ויבקש שתעזוב אותם, אך לאט לאט חייה של טאשה הופכים לסיוט מתמשך, ככל שאשתו לשעבר נוקטת בכל האמצעים בשביל להישאר בתמונה המשפחתית.

סוג של / Sort Of, עונה 3 – החל מה-13.12, כל הפרקים ב-yes VOD

הלביאות: מבצעים מיוחדים / Special Ops: Lioness, עונה 1 – החל מה-14.12, כל הפרקים ב-yes VOD

הסדרה עוקבת אחר חייה של ג’ו (זואי סלדנה) המנסה לאזן בין חייה האישיים והמקצועיים כמי שעומדת בחוד החנית של ה-CIA במלחמה בטרור. ג’ו עומדת בראש יחידת “הלביאות”, יחידה ניסיונית וחדשה המשלבת נשים בשדה הקרב, תחת הבוסית שלה קייטלין מיד (ניקול קידמן).

ג’ו שמה את עיניה על קרוז, לוחמת צעירה, קשוחה ומלאת תשוקה, הבורחת מעבר של התעללות והופכת לעילוי ביחידת המודיעין המיוחדת של הקומנדו המוטס של הצי. קרוז מגוייסת על ידי ג’ו במהלך הטירונות שלה ומקבלת משימה להיכנס כסוכנת סמויה ולהתחבר עם עלייה, ביתו של איש הכספים של ארגון טרור שנמצא ברשימת החיסול של ה-CIA, ודרכה להגיע לראש הנחש.

שיחת חירום / The Control Room, עונה 1 – החל מה-17.12, ב-yes London וכל הפרקים ב-yes VOD

גבריאל הוא מוקדן בחדר הבקרה של שירותי החירום הבריטיים, בעוד משמרת סטנדרטית, כאשר אישה נסערת מתקשרת בבכי ומספרת שהיא הרגה מישהו. בעוד שהוא מנסה להרגיע אותה, היא לפתע מזהה את קולו, נבהלת ומנתקת. כאשר המשטרה מגיעה לתשאל אותו בנושא, הוא טוען שהוא לא יודע במי מדובר, אך באותו ערב הוא נוסע לעיירת הולדתו ומחפש אחר מישהי מילדותו, שניכר שהיה להם עבר מורכב מאוד יחד, אך תחושותיו כלפיה עדיין חזקות.

עד מהרה הוא נגרר לתוך מערבולת של שקרים, בגידה וסכנת חיים, כאשר שדים מעברו חוזרים לרדוף אותו, האחראי עליו בעבודה מגלה את סודו ומתחיל לסחוט אותו, והוא נאלץ לעשות בחירות קשות והרסניות. אך ככל שהוא חופר את הבור עמוק יותר, גבריאל מתחיל להבין שהדברים אינם כפי שהם נראים וייתכן שהוא הסתבך במשהו גדול ומסוכן הרבה יותר ממה שחשב.

אף.בי.איי אינטרנשיונל / FBI: International, עונה 2 – החל מה-19.12, כל הפרקים ב-yes VOD

הזוג ממול / The Couple Next Door, עונה 1 – החל מה-21.12, ב-yes London וכל הפרקים ב-yes VOD

כאשר פיט ואיבי, זוג משמים ונורמלי לכל הדעות, עוברים לבית מקסים בפרוורים השקטים, הם מתקשים למצוא את מקומם בקרב תושבי השכונה היוקרתית, עד שהם יוצרים קשר עם הזוג המרתק והסקסי שגר ממול. דני ו-בקה שונים מהם בכל אופן וצורה, והטבע הפראי והמשוחרר שלהם קוסם ומפתה מאוד.

טרגדיה אישית בלתי-צפויה משפיעה עמוקות על איבי ופיט, והחברות המנחמת שלהם עם דני ובקה מאפשרת להם לקחת סיכונים שלא חשבו שאי פעם יוכלו לקחת. אבל ככל שהקשר בין הזוגות מתהדק ונהיה מורכב יותר ומתפרש על-פני מישורים אישיים, מקצועיים ומיניים, הוא מעיר מרבצם את השדים האישיים של כל אחד מהם, ומאיים לקרוע את עולמם לגזרים.

ד”ר מוות / Dr. Death, עונה 2 – החל מה-22.12, כל הפרקים ב-yes VOD

עונה חדשה לאנתולוגיה המבוססת על הפודקאסט השלישי בסדרה, ומספרת את הסיפור האמיתי אודות הסקנדל הרפואי סביב דוקטור פאולו מקיאריני, שכונה גם “איש הניסים”. ד”ק מקיאריני, מנתח איטלקי מצליח, כריזמטי ושובה לב, נודע בניתוחיו החדשניים ובהמצאותיו הרבות שהצילו את חייהם של רבים.

אך כאשר העיתונאית בניטה אלכסנדר (מנדי מור) פונה אליו כדי לכתוב את סיפורו, הקו הדק בין האישי למקצועי מתחיל להתעמעם, ומשנה את חייה לעד. בזמן שבניטה מתחילה להבין כמה רחוק ילך מקיאריני כדי לשמור על סודותיו, קבוצה של רופאים מהצד השני של העולם מגלים גילויים מדהימים ששמים את כל עבודתו של “איש הניסים” בספק.

מקום מבטחים / Safe Home, עונה 1 – החל מה-25.12, כל הפרקים ב-yes VOD

דרמה אוסטרלית. פיבי עובדת במחלקת יח”צ של חברת עורכי דין יוקרתית. בניסיון למצוא משמעות לחייה, היא עוברת לעבוד בתפקיד אשת יחסי ציבור בעמותה משפטית ללא מטרת רווח המסייעת לנשים מוכות, שנמצאת כרגע במשבר מימון. ככל שהזמן עובר, היא מסתבכת בדרמות המשפטיות והאישיות של לקוחות המשרד, כולל פרשיית רצח, ועם הזמן נחשף גם עברה של פיבי, שבעצמה חוותה התעללות מבן זוגה.

ערב מיוחד עם קיילי מינוג / An Audience with Kylie, ספיישל – יום שלישי, 26.12, ב-yes VOD

במסגרת המופע החד פעמי, קיילי מינוג שחזרה לכבוש את המצעדים השנה בעקבות להיט הענק Padam Padam, תבצע שירים אהובים מכל הזמנים ושירים מאלבומה החדשה Tension שהעניק לה את הכבוד להיות האמנית היחידה עם אלבום מס 1 בחמישה עשורים שונים.

סרטי yes בדצמבר 2023

רובוטריקים: עליית החיות / Transformers: Rise of the Beasts (שנת 2023) – יום שישי, 1.12, ב-yes VOD

ויטני / Whitney Houston: I Wanna Dance With Somebody (שנת 2022) – יום שני, 4.12, ב-yes VOD

החוזה / The Covenant (שנת 2023) – יום חמישי, 7.12, ב-yes VOD

ריטואל לרצח / The Ritual Killer (שנת 2023) – יום חמישי, 7.12, ב-yes VOD

שושבין בהפרעה / The Honeymoon (שנת 2023) – יום חמישי, 7.12, ב-yes VOD

לחיות / Living (שנת 2022) – יום חמישי, 14.12, ב-yes VOD

מישהו שומע אותי / Hear Me Out (שנת 2021) – יום שישי, 15.12, ב-yes VOD

איש ושמו אוטו / A Man Called Otto (שנת 2022) – יום שני, 18.12, ב-yes VOD

קירבה / Close (שנת 2022) – יום חמישי, 21.12, ב-yes VOD

שני צידי הלהב / Both Sides of the Blade (שנת 2022) – יום חמישי, 21.12, ב-yes VOD

מי הרג את מגי מור? / Maggie Moore(s) (שנת 2023) – יום חמישי, 21.12, ב-yes VOD

שהאזאם 2: זעם האלים / Shazam! Fury of the Gods (שנת 2023) – יום שלישי, 26.12, ב-yes VOD

תישאר איתנו / Stay With Us (שנת 2023) – יום חמישי, 28.12, ב-yes VOD

קנדהאר / Kandahar (שנת 2023) – יום חמישי, 28.12, ב-yes VOD

מיליונרים ליום אחד / Price of Parenting (שנת 2021) – יום חמישי, 28.12, ב-yes VOD

הנסלח / The Forgiven (שנת 2021) – יום שבת, 30.12, ב-yes VOD

סרטי VOD בתשלום נוסף

מפרץ ההרפתקאות: סרט העל | Paw Patrol: The Mighty Movie – החל מ-11/12 – אנימציית הרפתקאות שוברת קופות. מטאור קסום מתרסק בעיר ההרפתקאות, והכלבלבים של יחידת החילוץ הופכים לכלבי על! אבל אז נבל העל, המדינגר, בורח מהכלא, מנסה לגנוב את הכוחות ולהרוס את כל העיר. במאי: קאל ברונקר.

אחרי ש…הכל נגמר | After Everything – החל מ-17/12 – דרמה רומנטית, החלק החמישי והאחרון בסדרה מבוססת רב המכר. סיפור אהבתם של טסה והרדין עולה על שרטון והשניים מנסים לבדוק איך החיים אחד בלעדיי השנייה. עם: הירו פיינס טיפין, ג’וזפין לנגפורד. בימוי: קסטיל לנדון.

בלתי נשכחים 4 | Expendables 4 – החל מ-21/12 – הרביעי בסדרת האקשן שוברת הקופות. קבוצת שכירי החרב מתאחדת פעם נוספת, והפעם כדי להיאבק בסוחר נשק שהקים לעצמו צבא משלו. עם: ג’ייסון סטאת’ם, סילבסטר סטאלון, 50 סנט, מייגן פוקס, אנדי גרסיה. במאי: סקוט וואה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים