ברלין בריא ומאוהב בסדרת ספין אוף חדשה ל”בית הנייר”

מתוך “ברלין” (באדיבות TAMARA ARRANZ/NETFLIX)

נטפליקס מרחיבה את עולם “בית הנייר” (Money Heist) עם סדרת הספין אוף החדשה “ברלין” (Berlin) שתתמקד, איך לא, באנדרס דה פונויוסה המכונה ברלין – אחיו למחצה ויד ימינו של הפרופסור.

הסדרה תתרחש שנים לפני אירועי “בית הנייר”, בתקופה שבה ברלין (פדרו אלונסו) הסתובב ברחבי אירופה וביצע מעשי שוד רבים. על המטרה של ברלין כעת נמצא בית המכירות הפומביות הנחשב ביותר בפריז. כדי לעזור לו עם התוכנית, ברלין מרכיב צוות הכולל מומחה נשקים, פורץ מנעולים, אקדמאי וגאונת אבטחה.

בטריילר מסביר ברלין לצוות כיצד הולך להתנהל השוד, שייקח אותם מתחת לאדמה, לקטקומבות של פריז. שם יהנדסו השודדים תעלות שיובילו אותם לאן שהם צריכים. בדרך, ברלין גם מתאהב ומוצא סיבות חדשות להתעשר. הבעיה היא שהאשה עליה שם עינו היא אשתו לשעבר של פולניאק – האדם אותו הוא מתכננן לשדוד.

כשהפרשייה מתחילה להתגלגל, מגיעה לחקור אותה לא אחרת מראקל מוריליו, השוטרת שבעתיד תהפוך לחברת צוות השודדים של “בית הנייר”.

מתוך
מתוך “ברלין” (באדיבות TAMARA ARRANZ/NETFLIX)

דבר אחד שהטריילר לא מזכיר היא מחלתו של ברלין, שסבל בסדרת האם ממחלת שרירים חשוכת מרפא. מאחר שמדובר בסדרת פריקוול, ברלין יהיה הפעם חופשי יותר לבצע את תכנוניו ללא המחלה המאטה אותו.

את סדרת הבת יצרה התסריטאית אסתר מרטינז לובטו (“שמיים אדומים”) יחד עם יוצר “בית הנייר” אלכס פינה. הסדרה מצטרפת ליקום ההולך וגדל של “בית הנייר”, הכולל גם גרסה קוריאנית הזמינה לצפייה בנטפליקס.

“ברלין” תעלה לנטפליקס ב-29 בדצמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים