לנובו מציגה את IdeaPad Yoga – מחשב נייד עם מסך מגע שמריץ Windows 8 בתנוחות שונות

חברת לנובו הסינית חשפה במהלך CES 2012 כמות אדירה של מכשירים מעניינים, בינהם גם ה-IdeaPad Yoga, מחשב נייד המשולב מסך מגע המסוגל להתהפך. את ה-IdeaPad Yoga תוכלו לפתוח כמו כל מחשב נייד רגיל עם מקלדת מלאה עכבר ומסך, אך תוכלו להפוך אותו גם לטאבלט. זו למעשה פשרה מעניינת שתאפשר לכם להנות מכל העולמות של מערכת ההפעלה החדשה Windows 8. מסך המגע יחד עם האפשרות לפתוח אותו בזוויות (מוזרות) שונות יאפשר לכם להשתמש ב-Yoga במגוון תנוחות שונות.

המחשב לא צפוי לצאת לפני השקת הרשמית של ווינדוס 8, למרות שלפי הדיווחים הוא כבר די מוכן מבחינת החומרה. גודלו 13.3 אינץ’, כך שיהיה לך טאבלט די גדול ביד (למרות שלא נראה כי המטרה להחזיק אותו), הרזולוצייה עומדת על 1600X900. המעבד שצפוי להיות ב-Yoga הוא מסוג Core i7 מבית אינטל ומשקלו של כל המארז המשונה הזה הוא כ-1.5 ק”ג.

ה-Lenovo IdeaPad Yoga הינו דוגמה מושלמת ליתרונות של Windows 8. ההתאמה שלה למסכי מגע ומחשבים ניידים מסורתיים מאפשרת יצירה של תצורות חדשות ומעניינות שסביר להניח כי רבות מהן יהיו שימושיות לקהל הרחב. אנחנו מאמינים כי בקרוב מאוד נראה באופן רשמי גרסה דומה ל-Transformer Prime רק עם ווינדוס 8.

רוצה לראות את כל מה שחדש מתערוכת CES 2012 בלאס וגס? לחץ כאן!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים