הוכרז: HUAWEI FreeClip – אוזניות הקליפס הפתוחות והלא שגרתיות של וואווי

אוזניות HUAWEI FreeClip (מקור וואווי) אוזניות HUAWEI FreeClip (מקור וואווי)

וואווי (Huawei) הכריזה על ה-HUAWEI FreeClip, אוזניות TWS אלחוטיות המגיעות בעיצוב “קליפס” לא שגרתי ופתוח במיוחד המושיב את האוזניות על גבי אפרכסת האוזן של המשתמש לנוחות משופרת, כאשר הן מגיעות עם עמידות למים ואבק בתקן IP54 וזמן סוללה ארוך של עד 36 שעות.

אוזניות ה-FreeClip מגיעות בעיצוב “C-Bridge” הכולל שלושה אלמנטים שונים: “פעמון אקוסטי” (Acoustic Ball) היושב מחוץ לאוזן וכולל דרייבר 10.6 מ”מ, “קומפורט בין” (Comfort Bean) שנועד לשבת בצד האחורי של האוזן המחוברים ביניהם עם C-bridge, המורכב מ-9 חוטי סגסוגת זיכרון טיטניום-ניקל עמידה במיוחד ומאפשר למשתמש להתאים את האוזניות לאוזן שלו.

לפי וואווי, מדובר על מבנה ארגונומי שעוצב לאחר בחינה של מעל 10,000 אוזניים שונות ונועד לשבת בצורה נוחה ומאובטחת עם משקל של 5.6 גרם בלבד לכל אוזניה.

החברה אף מוסיפה כי מדובר על האוזניות הראשונות בעולם בהן אין הבדל בעיצוב האוזניה הימנית והשמאלית.

אוזניות HUAWEI FreeClip (מקור וואווי)
אוזניות HUAWEI FreeClip (מקור וואווי)

בעוד שהאוזניות אינן מגיעות עם סינון רעשים פעיל (ANC), פיצ’ר חסר שימוש בעבור אוזניות פתוחות שלא נועדו לחסום את השמיעה של המשתמש, הן כוללות 3 מיקרופונים לביצוע שיחות טלפון, כאשר הן משתמשות באלגוריתם AI חכם שנועד לספק איכות שמע גבוהה בזמן שיחה.

מבחינת זמן הסוללה שלהן, אוזניות ה-FreeClip יציעו זמן שימוש ארוך של עד 8 שעות בטעינה אחת ועד 36 שעות עם מארז הנשיאה והטעינה שלהן, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת 3 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות.

אוזניות ה-HUAWEI FreeClip החדשות של וואווי יהיו זמינות למכירה באירופה במהלך חודש דצמבר במחיר של 180 פאונד (כ~840 ש”ח), כאשר יהיה ניתן להשיג אותן בצבעים שחור וסגול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים