וואטסאפ מאפשרת לנעוץ הודעות בצ’אטים עם פיצ’ר “הצמדת הודעה”

פיצ'ר Pinned Messages (מקור וואטסאפ) פיצ’ר Pinned Messages (מקור וואטסאפ)

וואטסאפ (Whatsapp) הציגה את Pinned Messages (“הצמדת הודעה), פיצ’ר חדש שנועד לסייע למשתמשים לעשות סדר בצ’אטים עם אפשרות לנעוץ הודעות בצ’אט למשך יום, שבוע או חודש על מנת שהן יהיו זמינות בצורה נוחה ומהירה למשתתפים בצ’אט.

לאחר שבשבוע הקודם הציגה את הפיצ’ר “האזנה חד פעמית” להודעות קוליות, וואטסאפ מוסיפה כעת פיצ’ר שימושי במיוחד בעבור משתמשים רבים, ובדומה לאופן בו הם יכולים לנעוץ צ’אטים במסך הבית, מעכשיו משתמשים יוכלו לנעוץ גם הודעות ספציפיות בתוך הצ’אטים עצמם.

אפשרות נעיצת ההודעות החדשה נועדה לפתור מצבים בהם משתמשים אינם יכולים למצוא הודעה חשובה בצ’אט לאור התכתבויות מרובות, דבר המאפשר לנעוץ סקר בקבוצה או לנעוץ הודעה חשובה על אירוע לזמן קצוב של עד חודש.

השימוש בפיצ’ר מעט שונה בין הפלטפורמות השונות, אך בקצרה, לאחר בחירת ההודעה אותה רוצים להצמיד בצ’אט, יש לבחור בתפריט האפשרויות “הצמדה” ולבחור האם להצמיד את ההודעה ל-24 שעות, 7 ימים או 30 ימים.

במקרה של קבוצות וואטסאפ, מנהלי הקבוצות יכולים לבחור האם להפעיל את הפיצ’ר בהגדרות הקבוצה, עם אפשרות לאפשר נעיצת הודעות למנהלי הקבוצה או כלל חברי הקבוצה. ניתן ניתן לקרוא הסבר נוסף על הפיצ’ר בעמוד התמיכה הרשמי.

בדומה לפיצ’רים חדשים אחרים בוואטסאפ, הפיצ’ר “הצמדת הודעה” יהפוך להיות זמין בעבור כלל המשתמשים באופן מדורג במהלך השבועות הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים