נטפליקס מדרגת את התכנים הנצפים ביותר במחצית הראשונה של 2023

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לראשונה בתולדותיה, נטפליקס לוקחת צעד לעבר שקיפות ומשחררת רשימה מלאה של נתוני הצפייה בכל תכניה, בחצי הראשון של שנת 2023. עד כה זכינו בעיקר לראות את ההצלחות של נטפליקס, עם רשימות עשרת הגדולים השבועיות והשנתיות.

כעת אנו יכולים להציץ גם לעבר הכשלונות והתכנים הבינוניים יותר של השירות. נטפליקס מבטיחה כי הרשימה הזו תתפרסם פעמיים בשנה, ויש לראות האם שאר פלטפורמות הסטרימינג יעקבו אחריה ויתחילו לפרסם רשימות דומות.

הרשימה הדו-שנתית מכילה מעל 18 אלף כותרים, הנמדדו על פי שעות צפייה בין ינואר ליוני, 2023. המידע מכיל כ-99 אחוזים מכלל התכנים של נטפליקס בעולם, כך שעדיין ישנם מספר מועט של תכנים שמגרדים את התחתית ולא נכללו.

מדובר בעיקר על תכנים שזמינים רק במדינות ספורות ולא בכלל הטריטוריות בהן זמינה נטפליקס.

התכנים המובילים של נטפליקס: ינואר-יוני 2023

את הרשימה מובילה הסדרה “סוכן הלילה”, שנצפתה במשך 812.1 מיליון שעות. אחריה נמצא העונה השניה של “ג’יני וג’ורג’יה”, עם 665.1 מיליון שעות צפייה. המקום השלישי נשמר לסדרת המתח הקוריאנית “תהילת הנקמה” (The Glory), עם 622.8 מיליון שעות.

מתוך
מתוך “סוכן הלילה” (באדיבות נטפליקס)

שני הלהיטים הענקיים של נטפליקס, “ונסדיי” והספין אוף של ברידג׳רטון “סיפורה של המלכה שרלוט” משלימים את החמישייה הפותחת, עם מעל חצי מיליארד שעות צפייה.

נתון מעניין לגבי הרשימה הוא היחס בין סדרות המקור של נטפליקס לסדרות הרכש שלהן. על אף פופולריות של סדרות כמו “שובר שורות” ו”Suits”, המקומות הגבוהים בטבלה שמורים בעיקר לתכנים שנטפליקס הפיקה בעצמה.

בין הלהיטים הבולטים השנה נמצאות עונות חדשות של “את”, “מניפסט”, “חופים של סודות”, “אמילי בפריז”, “סוויט טות’: נער עם קרניים” ו“פיירפליי ליין”, כמו גם הסדרות החדשות “הדיפלומטית”, “קליידוסקופ”, “Fubar” עם ארנולד שוורצנגר ו“עצבים” (Beef).

אמילי בפריז, עונה 3 (באדיבות נטפליקס)
אמילי בפריז, עונה 3 (באדיבות נטפליקס)

בנטפליקס מציינים כי מעל 60 אחוז מסדרות המקור שלהם אשר עלו בין ינואר ליוני, הגיעו לרשימה השבועית של עשרת התכנים הנצפים ביותר בשלב מסוים.

בפן המקומי, גלילה קלה ברשימה תחשוף את העונה הרביעית של “פאודה” אשר הגיעה למקום די מכובד ברשימה הגלובלית, עם 71 מיליון שעות צפייה.

אם נביט אל תחתית הרשימה, נמצא בעיקר תכנים איזוטריים שלא שודרו בנטפליקס בכל העולם. שני התכנים הגלובליים הכי פחות נצפים השנה היו הסרט התיעודי הקצר “בלי תירוצים” (Zion) על ספורטאי שנולד ללא רגליים וספיישל הסטנדאפ “בכבוד רב, קנאן גיל” של הקומיקאי ההודי – שניהם עם 100 אלף שעות צפייה בלבד.

הסרטים ברשימה

הרשימה משלבת יחד סדרות וסרטים, כך שלא מפתיע שהמקומות הראשונים שמורים יותר לסדרות ארוכות מאשר סרטים, שקשה להם יותר להגיע לשעות צפייה מרובות מפאת אורכם.

הסרט הראשון ברשימה מופיע במקום ה-14, והוא שמור ל“האמא” עם ג’ניפר לופז, אשר השיג כמעט רבע מיליארד שעות צפייה.

סרטים בולטים נוספים שנצפו בחצי הראשון של השנה היו הקומדיה “איזה אנשים” (You People), סרטי ההמשך “טיילר רייק: חילוץ 2” ו“תעלומת רצח 2”, הקומדיה הרומנטית “אצלי או אצלך” עם ריס וויתרספון, ו“רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית”.

מתוך
מתוך “טיילר רייק: חילוץ 2” (באדיבות נטפליקס)

רשימת התכנים המובילים של נטפליקס

אלו התכנים הנצפים ביותר בנטפליקס בין ינואר ליוני, 2023:

  1. סוכן הלילה / The Night Agent, עונה 1 – 812 מיליון שעות צפייה
  2. ג’יני וג’ורג’יה / Ginny & Georgia, עונה 2 – 665 מיליון שעות צפייה
  3. תהילת הנקמה / The Glory, עונה 1 – 622 מיליון שעות צפייה
  4. ונסדיי / Wednsday, עונה 1 – 507 מיליון שעות צפייה
  5. סיפורה של המלכה שרלוט / Queen Charlotte: A Bridgerton Story, עונה 1 – 503 מיליון שעות צפייה
  6. את / You, עונה 4 – 440 מיליון שעות צפייה
  7. מלכת הדרום / La Reina Del Sur, עונה 3 – 429 מיליון שעות צפייה
  8. חופים של סודות / Outer Banks, עונה 3 – 402 מיליון שעות צפייה
  9. ג’יני וג’ורג’יה / Ginny & Georgia, עונה 1 – 302 מיליון שעות צפייה
  10. Fubar, עונה 1 – 266 מיליון שעות צפייה
  11. מניפסט / Manifest, עונה 4 – 262 מיליון שעות צפייה
  12. קליידוסקופ / Kleidoscope, סדרה מוגבלת – 252 מיליון שעות צפייה
  13. פיירפליי ליין / Firefly Lane, עונה 2 – 251 מיליון שעות צפייה
  14. האמא / The Mother, סרט – 249 מיליון שעות צפייה
  15. גוף המאה / Physical 100, עונה 1 – 235 מיליון שעות צפייה

את הרשימה במלואה, הכוללת מעל 18 אלף סרטים וסדרות ניתן להוריד כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים