אוזניות הגיימינג JLab Nightfall Wired מגיעות לישראל

אוזניות גיימינג JLab Nightfall (מקור JLab)

JLab Audio, מותג האודיו האמריקאי, משיקה בארץ את ה-JLab Nightfall Wired, אוזניות גיימינג חוטיות חדשות המגיעות בייבוא של חברת ביקונקט טכנולוגיות, יבואנית החברה בישראל. אוזניות המגיעות בעיצוב נוח לשימוש ממושך ודרייברי 50 מ”מ לקבל שמע איכות בזמן משחקים.

אוזניות ה-Nightfall החוטיות החדשות מגיעות כדגם הראשון בליין פתרונות הגיימינג החדש של החברה, המיועד לתת מענה לגיימרים המחפשים פתרון שמע באיכות גבוהה, אך גם בתג מחיר סביר.

האוזניות מיועדות לספק שימוש נוח לאורך זמן ממושך, כאשר הן מגיעות במשקל של 250 גרם ומשתמשות בכריות האוזניים Cloud Foam ורצועת ראש רחבה הניתנת להתאמה והחלפה על ידי המשתמש, רצועה המגיעה עם צד אחד צבעוני וצד אחד שחור ואפשרות להחליף ביניהם בקלות.

אוזניות גיימינג JLab Nightfall (מקור JLab)
אוזניות גיימינג JLab Nightfall (מקור JLab)

האוזניות מגיעות עם דרייברי 50 מ”מ לקבלת איכות שמע גבוהה בזמן משחקים, עם סינון רעשים פסיבי בזכות אטימת האוזניות עצמן.

בצד אחד של האוזניות ניתן למצוא מיקרופון מתקפל מאושר TeamSpeak, המשמש גם להשתקה מהירה של המיקרופון במצב מורם ובצד השני ניתן למצוא בקר שמע ידני, כאשר חיבור האוזניות למחשב וקונסולות מתבצבע באמצעות חיבור 3.5 מ”מ סטנדרטי.

אוזניות ה-JLab Nightfall החדשות זמינות למכירה בארץ במחיר מומלץ של 199 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים