הלן מירן שורדת את השואה בזכות אדיבותה בסרט חדש

מתוך “ציפור לבנה: סיפור פלא” (באדיבות Lionsgate)

אולפני ליונסגייט משחררים טריילר לסרט “ציפור לבנה: סיפור פלא” (White Bird: A Wonder Story), ספין אוף לסרט “פלא”(Wonder)  משנת 2017 שיתמקד בסיפורה הבלתי יאומן של אשה במלחמת העולם השניה, אשר חוויותיה ישליכו אור חדש על מה שעובר על נכדה בהווה.

“פלא”, בו כיכבו ג’וליה רוברטס ואוון וילסון, עסק באוגי, ילד בעל עיוות בפנים שמתמודד עם היחס הבעייתי של הסביבה כלפיו. הסרט החדש, שמבוסס גם הוא על ספרה של ר”ג פלאסיו, קשור רק באופן רופף לקודמו. הסרט מתמקד בדמות המשנה ג’וליאן, הילד שהתעלל באוגי ונזרק מבית הספר.

אחרי האירוע, ג’וליאן מתקשה להשתייך ומקבל חיזוק בעזרת סבתו שרה (הלן מירן) שמספרת לו את סיפור ילדותה במלחמה, אז הצליחה לשרוד את האנטישמיות ולמצוא גבורה במעשי אדיבות.

בטריילר מספר ג’וליאן לסבתו כי הוא לא מסתדר בבית הספר החדש, אך מסרב להודות בכך שהוא נמצא שם בעקבות אכזריות כלפי הילד השונה. סבתו מחליטה ללמד אותו שיעור על טוב לב דרך סיפור חייה בצרפת תחת שלטון הנאצים.

ציפור לבנה: סיפור פלא, פוסטר (באדיבות Lionsgate)
ציפור לבנה: סיפור פלא, פוסטר (באדיבות Lionsgate)

כילדה, שרה התחברה עם ילד נכה אשר סבל גם הוא מהתעללות. כיהודיה, שרה הכירה היטב את השנאה היוקדת באנשים מסוימים והטרגדיות ששנאה כזו מובילה אליה. אדיבותה לילד הנכה הובילה לכך שאמו (ג’יליאן אנדרסן, “חינוך מיני”) הסתירה אותה מהנאצים וטיפלה בה כבתה.

הסרט מגיע מאת הבמאי מארק פורסטר (“איש ושמו אוטו”, “למצוא את ארץ לעולם לא”) והתסריטאי מארק בומבק (“כוכב הקופים: השחר”). הסרט היה אמור לצאת עוד באוגוסט האחרון, אך נדחה ביותר משנה בעקבות שביתת התסריטאים והשחקנים באמריקה.

“ציפור לבנה: סיפור פלא” צפוי להגיע לבתי הקולנוע באוקטובר, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים