מנכ”ל המילטון מאשר: Xiaomi SU7 החשמלית תגיע בקרוב לישראל

רכב ה-Xiaomi SU7 (מקור שיאומי) רכב ה-Xiaomi SU7 (מקור שיאומי)

יממה בלבד לאחר שחברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה רשמית על ה-Xiaomi SU7, המכונית החשמלית הראשונה של החברה, המציעה מפרט טכני מרשים הכולל יכולת האצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-2.78 שניות בלבד וטווח נסיעה של עד 800 ק”מ, פוסט חדש שמפרסם מנכ”ל קבוצת המילטון, אפי אהרוני בפייסבוק, רומז לכך שהרכב יגיע בקרוב ישראל.

שיאומי מוכרת לרובנו כיצרנית מכשירים סלולריים, אך מציעה למעשה מגוון רחב בהרבה של מוצרים, והפכה להיות גם ליצרנית רכבים חשמליים לאחר ההכרזה הרשמית על ה-Xiaomi SU7, המכונית החשמלית הראשונה של החברה, המגיעה לאחר ציפייה של מספר שנים.

אחת השאלות הגדולות שנשאלו בקרב משתמשים בארץ לאחר ההכרזה היא האם נזכה לראות את הרכב החדש של שיאומי גם בישראל, שאלה שיש לה כעת תשובה חיובית, זאת לאחר שאפי אהרוני, מנכ”ל קבוצת המילטון, פרסם פוסט קצר ופשוט בפייסבוק בתגובה לכתבה על השקת ה-SU7 בו כתב בפשטות “בקרוב בארץ“.

פוסט של אפי אהרוני, מנכ"ל המילטון יבואנית שיאומי בישראל
פוסט פייסבוק של אפי אהרוני, מנכ”ל המילטון יבואנית שיאומי בישראל

הפוסט החדש מעניין במיוחד לאור העובדה כי קבוצת המילטון שהוקמה בשנת 1990, משמשת מאז 2015 כיבואנית הרשמית של חברת שיאומי בישראל, זאת לצד ייבוא של מותגים גדולים נוספים, בהם MIDEA, BISSELL, YEELIGHT ועוד, כאשר לאחרונה החברה אף הפכה להיות היבואנית הרשמית של מוצרי Anker בישראל.

האפשרות של השקת רכב ה-Xiaomi SU7 בארץ מעלה שאלה חשובה אחת, צפי המחיר של הרכב בכלל ובישראל בפרט.

שיאומי לא ציינה את צפי המחירים של סדרת ה-SU7 החדשה בשוק הסיני המקומי של החברה בזמן ההשקה, מחיר שרק צפוי לגדול עם הגעת הרכב לארץ לאור המיסוי הגבוהה על רכבים בישראל, כאשר במקרה של רכבים חשמליים צפוי מס הקניה לעלות ב-2024 מ-20% ל-35%.

עדכון (2.1.24): מהמילטון נמסר:

לאחר פגישתנו עם שיאומי בבייג’ין עודכנו ששיאומי תשיק את הרכב תחילה בשוק הסיני בלבד. עדיין אין מועד לשיווק בגלובל. לכשהיה נעדכן בשמחה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים