סמסונג משיקה תוכנית לאביזרים יעודיים עבור שירות הגיימינג שלה

בקר ה-REPLAY (מקור PDP) בקר ה-REPLAY (מקור PDP)

לקראת תערוכת ה-CES 2024 שתתקיים השבוע, סמסונג (Samsung) הכריזה על תוכנית ה-Designed for Samsung Gaming Hub, שנודעה לאפשר ליצרני ציוד היקפי ליצור אביזרי גיימינג שונים שיוכלו לפעול עם שירות הזרמת המשחקים Samsung Gaming Hub, פתרונות דוגמת בקר ה-Replay של חברת PDP, שיהיה לבקר הראשון המיוצר כחלק מהתוכנית החדשה של סמסונג.

פלטפורמת הגיימינג Samsung Gaming Hub המובנית בטלוויזיות החכמות של סמסונג בשנים האחרונות מהווה פיצ’ר שימושי במיוחד בעבור גיימרים, עם האפשרות להריץ משחקים משירותי ענן שונים כמו GeForce Now, Xbox Game Pass, Utomik ועוד, ישירות מהטלוויזיה שלהם.

משתמשים אלה יכולים לחבר לטלוויזיות מגוון גדול של בקרים חוטיים ואלחוטיים שונים על מנת לשחק במשחקים. עם זאת, הבקרים לא נוצרו במקור לשירות הגיימינג הפועל על טלוויזיה, מה שהוביל ליצירת תוכנית ה-Designed for Samsung Gaming Hub החדשה, שתאפשר ליצור בקרים יעודיים במיוחד עבור שירות ה-Samsung Gaming Hub של החברה.

בקרים אלה יוכלו לשמש גם כשלט לטלוויזיה עצמה ולספק חווית שימוש וגיימינג משופרות בעבור משתמשי סמסונג.

אישור תוכנית ה-Designed for Samsung Gaming Hub (מקור סמסונג)
אישור תוכנית ה-Designed for Samsung Gaming Hub (מקור סמסונג)

בקר ה-Replay של PDP

הבקר הראשון שמקבל את אישור ה-Designed for Samsung Gaming Hub החדש הוא ה-Replay של חברת PDP, בקר הכולל כפתור הפעלה יעודי לשירות ה-Samsung Gaming Hub של סמסונג יחד עם אפשרות הפעלה של הטלוויזיות התואמות ושליטה על עוצמת השמע שלהן ישירות מהשלט.

השלט יציע טווח של כ~9 מטרים עם זמן שיהוי נמוך בחיבור ה-Blutetooth וזמן סוללה ארוך של עד 40 שעות שימוש.

בקר ה-REPLAY (מקור PDP)
בקר ה-REPLAY (מקור PDP)

בקר ה-REPLAY החדש של PDP זמין למכירה בהזמנה מוקדמת במחיר של 50 דולר (כ~183 ש”ח), כאשר לאור הנוכחות של סמסונג בשוק, סביר להניח שנזכה לראות חברות נוספות מצטרפות לתוכנית ה-Designed for Samsung Gaming Hub החדשה של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים