LG Optimus 7 / E900 נבדק בקוריאה, כולל זיהוי דיבור להכתבת הודעות!

מכשיר ה-Optimus 7 של LG, הידוע גם בשם E900 ועומד ככל הנראה להיות מכשיר הדגל שלה בהשקת Windows Phone 7, אולי לא נראה טוב כמו מכשירים מתחרים מבית סמסונג או אפילו HTC, אך לפי היומון Korea Economic Daily – הוא בהחלט מצוייד בכמה תכונות שעשויות להפוך אותו לאחד המכשירים המובילים עם מערכת ההפעלה החדשה.

לפי העיתון הכלכלי, שכנראה שיחק עם המכשיר, הוא מצוייד במסך בגודל 3.8 אינצ’ – מעט גדול יותר מששמענו בעבר, מעבד במהירות 1GHz, אחסון פנימי בנפח 16GB, סוללת 1,500mAh וגם – שימו לב – יכולת הכתבת הודעות. אמנם כבר שמענו בעבר על כך שהמערכת מצויידת במערכת TellMe לזיהוי דיבור, אך אז דובר רק על זיהוי פקודות ממאגר מוגדר מראש. עכשיו מדובר על כך שתוכלו להכתיב למכשיר הודעות SMS, מיילים ועדכוני סטטוסים חברתיים – הכל בעזרת דיבור. לפחות בקוריאנית.

בנוסף, מספרים הקוריאנים כי המכשיר מצוייד ביכולת ליצור צילומי פאנורמה אוטומטי בעזרת החזקת כפתור הצילום והזזה איטית של המצלמה לרוחב שדה הראיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים