חברת Getty Images מציגה כלי בינה מלאכותית ליצירת תמונות לשימוש מסחרי

כלי ה-Generative AI by iStock החדש (מקור אנבידיה)

חברת Getty Images האמריקאית, חברת תוכן ויזואלי ותמונות סטוק, הכריזה בשיתוף פעולה עם אנבידיה (nvidia) על ה-Generative AI by iStock, מחולל תמונות חדש המבוסס על מודל ה-NVIDIA Picasso ומסוגל לייצר מטקסט שתזינו לו תמונות באיכות 4K המיועדות לשימוש מסחרי.

הבינה המלאכותית, ובמיוחד מחוללי התמונות, הפכו להיות לדבר הגדול הבא בתחום הטכנולוגיה עם מגוון מחוללי תמונות הזמינים לשימוש רחב דוגמת DALL-E 3 ו-Stable Diffusion, המסוגלים לייצר תמונות מורכבות באיכות גבוהה בשניות בודדות. עם זאת, לשימוש במחוללי תמונות יש בעיה גדולה בכל הקשור לזכויות יוצרים על התמונות עליהן אומנו המודלים שלהם.

את הבעיה הזו נועד לפתור כלי ה-Generative AI by iStock החדש, המתבסס על מודל ה-NVIDIA Picasso ומסוגל לייצר תמונות באיכות של 4K, כאשר הוא אומן על ידי תמונות וקטעי וידאו הנמצאים תחת הרישיון של Getty בלבד, דבר המאפשר לייצר תמונות המוגדרות כבטוחות לשימוש מסחרי.

הכלי החדש מאפשר ליוצרים כלים מגוונים לשינוי התמונות, עם אפשרות להסתיר חלק מהתוכן על מנת להוסיף לתמונה שנוצרה דמויות או חפצים נוספים, אפשרות להרחיב את התמונה ולמלא חללים חסרים ועוד.

כלי ה-Generative AI by iStock החדש (מקור אנבידיה)
כלי ה-Generative AI by iStock החדש (מקור אנבידיה)

שירות ה-Generative AI by iStock החדש של Getty Images זמין במחיר של 15 דולר (כ~56 ש”ח) ל-100 “יצירות” (generation).

התמונות שייוצרו על ידי השירות החדש מוגדרות כבטוחות לשימוש מסחרי ומגיעות עם כיסוי משפטי של עד 10 אלפי דולרים על ידי החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים