AMD תוסיף פיצ’ר שיפור איכות וידאו לכרטיסי המסך Radeon

Radeon FSR upscaling (מקור TweakTown) Radeon FSR upscaling (מקור TweakTown)

AMD הכריזה על טכנולוגיית ה-Radeon FSR upscaling, המיועדת לשיפור איכות וידאו ומבוססת על בינה מלאכותית (AI Upscaling). הטכנולוגיה תאפשר לשפר את איכות הצפיה בוידאו ביוטיוב ובנגן ה-VLC, כאשר AMD הדגימה את הפיצ’ר עם שדרוג רזולוציה מ-720p ביוטיוב ל-1440p.

כחלק מהשקת כרטיס ה-Radeon RX 7600 XT, חברת AMD חשפה כי ה-Radeon Adrenaline, תוכנת השליטה של החברה לכרטיסי ה-Radeon הגרפיים, תגיע עם פיצ’ר חדש לשיפור רזולוציית הוידאו.

טכנולוגיית ה-FSR upscaling החדשה של AMD מגיעה למעשה כתגובה לטכנולוגיית ה-RTX Video Super Resolution שהוצגה לפני כשנה על ידי אנבידיה, כאשר הבסיס לשני הטכנולוגיות זהה.

מדובר בשימוש בטכנולוגיית ביצועי הגיימינג למטרת העלאת איכות סרטוני הוידאו, כאשר הטכנולוגיה של AMD מבוססת על ה-FSR (ר”ת FidelityFX Super Resolution).

Radeon FSR upscaling (מקור TweakTown)
Radeon FSR upscaling (מקור TweakTown)

בדיוק כמו במקרה של אנבידיה, אם טכנולוגיית שיפור רזולוציה מספיק טובה בעבור גיימרים, אין סיבה שהיא לא תוכל לשמש לשיפור תכני וידאו. במקרה של AMD, התמיכה בשיפור רזולוציה צפויה להגיע לסרטוני יוטיוב וקבצי וידאו שיופעלו דרך נגן VLC הפופולרי.

פיצ’ר שיפור האיכות החדש צפוי להגיע לצד שיפורים בקידוד הוידאו של כרטיסי ה-RDNA 3 של AMD בקודקי AVC, HEVC ו-AV1 כחלק מעדכון עתידי של החברה שיגיע במהלך הרבעון הראשון של 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים