התצורה הבאה למכשירי Windows Phone 7: דמויי בלאקברי

כבר חודשים ארוכים שאנחנו מדברים כאן על מכשירי Windows Phone 7, מספרים על מפרטים מודלפים, מראים תמונות מטושטשות יותר או פחות ותמיד מצליחים לתת לגולשים סיבה לציין שפרט מסויים הגיוני או לא הגיוני מכיוון ואלו הן דרישות ה-Chassis 1 של מייקרוסופט. אבל כל הזמן הזה לא שמענו אפילו ציוץ אודות Chassis 2.
אתמול, באירוע שסוקר בין היתר ע”י כתבת ממגזין Silicon, אמר פול פוסטר, אוונגליסט מפתחי ISV, כי אותה “שאסי 2″ תתמקד במכשירים עסקיים, בניגוד ל”שאסי 1” המתמקדת במכשירים לצרכנים פרטיים. “מכשירי WP7 יגיעו עם אחת משתי רזולוציות מסך”, אמר פוסטר, “800×480 למכשירי מסכי מגע גדולים שחלקם יצוידו במקלדות נשלפות, ו-480×320 למכשירים בסגנון BlackBerry העשויים לכלול מקלדת קטנה על חזית המכשיר”.
פוסטר אומר שמייקרוסופט צופה כי רוב המכשירים יגיעו עם המפרט הצרכני, ורק מעט מכשירים יגיעו עם המפרט העסקי, אך לפי ציטוטיו ודברים שנאמרו ע”י דוברים נוספים באירוע נראה שמייקרוסופט מתכוונת לספק למכשירים העסקיים גרסא מעט שונה של מערכת ההפעלה. החברה אומרת שבמהלך 2011 נזכה לראות במה מדובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים