אסטרונאוטית חוזרת הביתה למציאות אחרת בדרמה חדשה של אפל

באדיבות +Apple TV

אחרי ההצלחות של הסדרות “פלישה”, “המוסד” ו“Silo”, אפשר כבר להכתיר את אפל tv פלוס כבית של ז׳אנר המדע-בדיוני. כעת מוסיפה החברה סדרה נוספת לרשימה, עם שחרור הטריילר ל“Constellation”.

הסדרה עוקבת אחר ג’ו (נומי ראפאס, “נערה עם קעקוע דרקון”), אסטרונאוטית שחוזרת לכדור הארץ לאחר אסון בחלל ומגלה שחלקים שלמים מחייה נעלמו.

הסדרה תחקור את הקצוות האפלים של הפסיכולוגיה האנושית, דרך מסעה מלא האקשן של אשה אחת שיוצאת לחשוף את האמת על ההיסטוריה הנסתרת של מסע בחלל – ולהחזיר את כל מה שאיבדה.

הטריילר מתחיל בשיחה בין האסטרונאוטית לבתה בכדור הארץ. האם המתגעגעת מבטיחה שתישאר מוגנת, אך רגע לאחר מכן פיצוץ מרעיד את החללית שלה. כנגד כל הסיכויים, ג’ו מצליחה לנחות בבטחה בכדור הארץ ושמחה לחזור הביתה.

מתוך
מתוך “Constellation” (באדיבות +Apple TV)

אך מהר מאוד ג’ו מזהה שדברים שונים בחייה מכפי שעזבה אותם. ביתה מלא בחפצים שאינה מזהה, והיא חווה חזיונות מוזרים. גרוע מכך, כשבתה שומעת את אותה שיחה ביניהן מהחללית, היא נשבעת שהשיחה מעולם לא התקיימה וזהו לא קולה בטלפון.

בעוד ג’ו משוכנעת שהיא אינה מאבדת את שפיותה למרות מה שכולם אומרים, מדען אחד (ג’ונתן בנקס, “סמוך על סול”) חושב שהוא מצא את התשובה.

הסדרה מגיע מאת היוצר פיטר הרנס (“ולאנדר הצעיר”). אל צוות השחקנים מצטרפים ג’יימס דארסי (“דנקרק”), קלייר הופ אשיטי (“ילדי המחר”), ויליאם קטלט (“ברק שחור”) והשחקן הישראלי הנרי דויד (“קתרגו”).

הסדרה תעלה באפל tv פלוס החל מה-21 בפברואר, ותשודר מדי יום רביעי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים