חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-yes בפברואר 2024

לוגו yes

בחודש פברואר 2024 יעלו ב-yes עונות הסיום של “תרגיע” ו“שלדון הצעיר” ועונת חדשות של “אויבות”, “הבוזגלוס”, “תושב חוץ” ו“הטירון”. בין הסדרות החדשות שיעלו נמצאות הדרמות “אורות כחולים”, “האנגלייה” ו“שקרים לבנים”. בנוסף, ישודרו בשידור יומי כל העונות של הסיטקום הקלאסי “נשואים פלוס”.

בערוצי הסרטים יעלו מותחן המד”ב “65” עם אדם דרייבר, החלק הראשון של “משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות”, הקומדיה “דאבל דייט” ו“מהיר ועצבני 10”.

סדרות yes בפברואר 2024

טקס פרסי הגראמי 2024 / The 66th Grammy Awards, ספיישל – בלילה שבין ראשון ה-4.2 לשני ה-5.2 ב-yes TV Drama

בהנחיית טרבר נואה. גרסה ערוכה ומתורגמת תשודר בערוץ ב-05/02 בשעה 21:00 ותהיה זמינה ב-yes VOD.

המירוץ לדראג של רו פול / RuPaul’s Drag Race, עונה 16 – החל מה-5.2, ב-yes VOD

הבוזגלוס, עונה 8 – החל מה-6.2, ימי שלישי-חמישי, ב-20:30 ב-yes TV Comedy וב-yes VOD

אורות כחולים / Blue Lights, עונה 1 – החל מה-6.2, כל הפרקים ב-yes London וב-yes VOD

דרמת משטרה אירית. גרייס, אנני וטומי הם שלושה שוטרים חדשים בתקופת הניסיון שלהם שמוצמדים לשוטרים ותיקים כדי ללמוד את המקצוע. גרייס היא אמא בשנות ה-40 שלה, שעזבה את עבודה כעובדת סוציאלית וזמן קצר לאחר שהיא מתחילה בתפקיד החדש, שוקלת שנית אם קיבלה את ההחלטה הנכונה. גם חבריה הצעירים יותר, אנני וטומי נאבקים תחת הלחץ האדיר של התפקיד הקשוח שלקחו על עצמם. ממרץ גם ב-yes TV Action.

תרגיע / Curb Your Enthusiasm, עונה 12 – החל מה-6.2, ב-yes TV Comedy וב-yes VOD

24 שנים אחרי שעלתה לראשונה, הקומדיה המצליחה של לארי דיוויד חוזרת לעונה 12 ואחרונה. גם בעונה הזאת לארי יצטרך לנווט בין חייו המקצועיים והאישיים לבין האופי ה… נו, לא משהו שלו, שיגרום לו להגיד את האמת יותר מדי פנים, ולהרוס ליותר מדי אנשים את המצב רוח.

לצדו חוזרים גם שריל היינס בתפיד אשתו, שריל, ג’ף גרלין בתפקיד הסוכן שלו, ריצ’ארד לואיס חברו הטוב וגם טרייסי אולמן, טד דנסון, וינס ווהן וסוזי איסמן. שמועות עקשניות אף רומזות על איחוד נוסף של שחקני סיינפלד, שייתכן ויהיה קשור לפרק הסיום של הסדרה המיתולוגית ההיא, אבל שום דבר לא אושר רשמית.

אויבות: קפוטה נגד הנשים / Feud: Capote vs. the Swans, עונה 2 – החל מה-8.2, ימי חמישי, ב-21:00 ב-yes TV Drama וב-yes VOD

שורת כוכבות הוליוודיות מתייצבות לגלם את מלכות חוג הסילון של ניו יורק בסדרת האנתולוגיה של ריאן מרפי, העוסקת בסכסוכים מתוקשרים. 7 שנים לאחר העונה הראשונה שלה (על היריבות בין בטי דיוויס וג’ואן קרופורד) היא שבה לעונה שניה.

הפעם היריבות המתוקשרת היא בין טרומן קפוטה, הסופר הכריזמטי והצבעוני, לבין מי שהיו חברותיו – נשות העילית הזוהרות והעשירות של התקופה, שכונו “הברבורות של קפוטה”. 
בשנות ה-70 כשקפוטה פרסם במגזין אסקווייר סיפור קצר שחשף את סודותיהן הכמוסים והשערורייתיים ביותר, החברות הקרובה הפכה ליריבות מרה. עם: נעמי ווטס, קליסטה פלוקהארט, קלואי סביני, דיאן ליין וג׳סיקה לאנג.

https://www.youtube.com/watch?v=YabKNs66eeg&t

נשואים פלוס / Married With Children, כל העונות – החל מה-11.2, ב-yes TV Comedy

נשואים פלוס, אחת הסדרות הקומיות האהובות ביותר בישראל, חוזרת עם כל העונות, כל הפרקים וכל הרגעים שהפכו אותה לסדרת פולחן שנשארת מצחיקה, מקורית ופרועה גם היום. שידור יומי – בכל יום ישודרו שני פרקים.

חדשים בשכונה / The Neighborhood, עונה 6 – החל מה-17.2, ב-yes TV Comedy וב-yes VOD

רודיאו / Ride, עונה 1 – החל מה-18.2, ימי ראשון, ב-21:00 ב-yes TV Drama וכל הפרקים ב-yes VOD מה-1.2

דרמת משפחה רומנטית של ערוץ הולמארק העוקבת אחר משפחת מקמורי, בעליה של חווה גדולה במדינת קולורדו שמערב ארה”ב ושושלת אצולה בעולם תחרויות הרודיאו.

בראש המשפחה עומדת האמא איזבל, ששולטת בחווה ובשלושת בניה הלוהטים ביד רמה. הבכור הוא אוסטין, כוכב רודיאו מצליח ורווחי, הנשוי למיסי, מלכת רודיאו בפני עצמה.

האח האמצעי הוא טף, זמר, וכוכב רודיאו מצליח לשעבר שתמיד דואג לשים את טובת המשפחה לפני חלומותיו שלו, שלא בהכרח נמצאים על גבו של סוס. האח הצעיר הוא קאש, שהחליט לעזוב את הכל בנסיבות מסתוריות ולהתגייס לצבא, למורת רוחם של בני המשפחה.

כאשר טרגדיה נוראית מזעזעת את עולמם, בני משפחת מקמורי מגלים ששום דבר לא יהיה כשהיה. עתיד החווה נמצא בסכנה כאשר עסקאות כלכליות מפוקפקות מתגלות, ושובו של קאש מוציא אל האור סודות חבויים שעשויים לרסק את היחסים בין בני המשפחה.

האנגלייה / The English, עונה 1 – החל מה-18.2, כל הפרקים ב-yes London וב-yes VOD

מערבון, בכיכובה של אמילי בלאנט המתרחשת בשנת 1890 ועוקבת אחר אישה אנגלייה, ליידי קורנליה לוק, היוצאת למסע במערב אמריקה במטרה לאתר את האיש שהיא מאשימה במות בנה ולנקום את מותו.

היא פוגשת את אילי וויפ, סייר לשעבר בחייל הפרשים וחבר בשבט האינדיאני פאוני. אילי בדרכו לנברסקה כדי לתבוע את האדמה שמגיעה לו בעבור שירותו בצבא, למרות שנאמר לו שהאנשים הלבנים לא יכבדו את התחייבותם כלפיו. כשקמילה ואילי מגלים שיש להם היסטוריה משותפת, הם יוצאים למסע משותף. ממרץ גם ב-yes TV Action.

תושב חוץ / Resident Alien, עונה 3 – החל מה-18.2, ב-yes VOD (ממרץ גם ב-yes TV Action)

הטירון / The Rookie , עונה 6 – החל מה-21.2, ב-yes VOD (ממרץ גם ב-yes TV Action)

משמר החיות / Animal Control, עונה 1 – החל מה-24.2, ב-yes TV Comedy וכל הפרקים ב-yes VOD

קומדיה חדשה בכיכובו של ג’ואל מקהייל (“קומיוניטי”) העוקבת אחרי פקחי משרד הווטרינר העירוני בסיאטל, האחראים על טיפול בבעיות הקשורות לבעלי החיים בעיר. הפקחים נקלעים להרפתקאות בנסיון לעשות את העבודה.

שלדון הצעיר / Young Sheldon, עונה 7 – החל מה-24.2, ב-yes TV Comedy וב-yes VOD

יחסים פלוס / Smothered, עונה 1 – החל מה-25.2, ימי ראשון, ב-21:45 ב-yes TV Drama וכל הפרקים ב-yes VOD מה-11.2

סאמי היא אישה צעירה עצמאית ונועזת שנקעה נפשה מאפליקציות דייטינג, בעוד טום הוא גבר עם לב טוב ועבר לא פשוט שהוא נושא עימו.

ערב אחד שני הזרים נפגשים בערב קריוקי שטוף אלכוהול וניצוצות עפים. שני הזרים המוחלטים מחליטים לקיים רומן ללא מחויבות ורגשות למשך שלושה שבועות עם תנאי אחד – בלי שם משפחה והסכמה שהם לא יראו אחד את השניה בתום התקופה.

התוכנית הפשוטה של כמה שבועות של רומן, פסטה במיטה ושם פרטי בלבד, מסתבכת כשרגשותיהם בוגדים בהם והם מתאהבים. 
אבל במהרה, סמי מופתעות מאוד לגלות: יש אישה נוספת בחייו של טום – בתו בת ה-6, אלי.

שקרים לבנים / White Lies, עונה 1 – החל מה-26.2, כל הפרקים ב-yes VOD

דרמת מתח חדשה בכיכובה של נטלי דורמר (“משחקי הכס”) המגלמת את אידי הנסן, עיתונאית חוקרת שאחיה המנוכר נרצח בפרבר יוקרתי של קייפטאון. היא מתעמתת עם הבלש פורטי בל, החוקר את המקרה.

הנסן נלכדת בחלק הקשה והמכוער של העיר שמלמעלה נראית יפה, אך מהווה את אחד המקומות המסוכנים בעולם, והמראות מחזירים אותה לעברה הסוער. כשהיא מתחילה לחקור את רצח אחיה בביתו היוקרתי, עולמה מתדרדר עמוק יותר ויותר לכאוס כשהיא מגלה ששני אחייניה בני העשרה חשודים ברצח. ממרץ גם ב-yes TV Action.

סרטי yes בפברואר 2024

אזהרת ספוילר / Spoiler Alert (שנת 2022) – יום שישי, 2.2, ב-yes VOD

הדרך לאילת (שנת 2022) – יום שבת, 3.2, ב-22:30, ב-yes ישראלי

לאהוב מחדש / Love Again (שנת 2023) – יום שלישי, 6.2, ב-yes VOD

משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון / Mission: Impossible – Ded Reckoning Part 1 (שנת 2023) – יום שישי, 9.2, ב-yes VOD

כרמן / Carmen (שנת 2023) – יום שלישי, 13.2, ב-yes VOD

דאבל דייט / Robots (שנת 2023) – יום רביעי, 14.2, ב-yes VOD

שקרים קטנים / You Hurt My Feelings (שנת 2023) – יום רביעי, 14.2, ב-yes VOD

מהיר ועצבני 10 / Fast X (שנת 2023) – יום שבת, 17.2, ב-yes VOD

65 (שנת 2023) – יום שלישי, 20.2, ב-yes VOD

מועדון הספר הטוב: הפרק הבא / Book Club: The Next Chapter (שנת 2023) – יום שבת, 24.2, ב-yes VOD


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים