תמונות הדמיה חושפות את עיצובם של ה-Pixel 9 ו-Pixel 9 Pro

Pixel 9 Pro (הדמיה: OnLeaks, באדיבות Mysmartprice)

אנו עדיין במרחק רב מהצגתם הרשמית של הדגמים הבאים בסדרת הפיקסל של גוגל, אך כבר עכשיו חושפות תמונות הדמיה את השינויים שצפויה גוגל לבצע בדגמי ה-Pixel 9 וה-Pixel 9 Pro בצד העיצוב שלהם.

על פי תמונות ההדמיה של שני המכשירים, שנחשפות על ידי של המדליף המוכר OnLeaks, אנחנו מגלים כי גוגל ממשיכה לשים דגש על עיצובו של מערך הצילום המופיע בגב הטלפונים, כאשר הפעם עושה רושם שהחברה עוברת למבנה מרחף יותר של מערך הצילום.

התמונות מעידות כי שני הדגמים יציעו מסכים שטוחים, כאשר גודלם מוערך על ידי המדליף ב-6.1 אינץ’ עבור הפיקסל 9 וב-6.5 אינץ’ עבור הפיקסל 9 פרו, זאת מול מסכי ה-6.2 ו-6.7 אינץ’ ששולבו בדגמי הפיקסל 8 והפיקסל 8 פרו, בהתאמה.

יש לציין כי עדות על מסכים קטנים יותר הגיעה מ-OnLeaks גם בהדלפות מוקדמות אודות סדרת הפיקסל 8, וכידוע המסכים היו גדולים יותר, כך שניקח את השינויים עליהם מעיד המדליף בעירבון מוגבל בשלב זה.

העיצוב הכללי של שני המכשירים נראה פחות מקומר בהשוואה לזה שראינו עם דגמי הפיקסל 8, ואם אכן תציע גוגל את העיצוב הזה עבור דגמי הפיקסל 9, יהיה מדובר ביישור קו מול שחקניות מובילות אחרות בשוק שפעלו באופן דומה, כמו אפל וסמסונג.

מערך הצילום שמאחור מקבל שינוי עיצובי זו פעם נוספת, כאשר האליפסה שמקיפה אותן כעת “מרחפת” על גב המכשיר במקום לרדת לשוליו משני הצדדים, בעוד שאת יתר גב המכשירים גוגל ככל הנראה תשמור נקי יותר, כפי שעשתה בעבר.

מערך הצילום בשני הדגמים מציג שלוש מצלמות, כשלצידן מבזק ה-LED ומה שנראה כמו חיישן לאיסוף עומק. בעוד ששתיים מהמצלמות נראות רגילות, ככל הנראה המצלמה הראשית ומצלמת זווית רחבה, החיישן השלישי עושה רושם ככזה השייך למצלמת פריסקופ, מה שמעיד על אפשרות לביצוע זום אופטי בטווח שאינו ידוע.

Pixel 9 (הדמיה: OnLeaks, באדיבות 91mobiles)
Pixel 9 (הדמיה: OnLeaks, באדיבות 91mobiles)

מידות המכשירים על פי ההדלפות יישארו דומות עבור דגם הפיקסל 9 פרו, כאשר במקרה של הפיקסל 9 עושה רושם כי יהיה מדובר במכשיר גדול במעט.

את המידות תוכלו למצוא בטבלה מטה, אך יש לשים לב כי בשל בליטת המצלמות, העובי המינימלי והעובי המקסימלי שונים בנקודות השונות במכשירים:

פיקסל 9פיקסל 9 פרו
גובה152.8 מ"מ162.7 מ"מ
רוחב71.9 מ"מ76.6 מ"מ
עובי8.5-12 מ"מ8.5-12 מ"מ


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים