הוט משיקה נתב WiFi-6E חדש ומהיר במיוחד

נתב HOT Box 6F (מקור הוט) נתב HOT Box 6F (מקור הוט)

חברת הוט (HOT) הכריזה היום (ד’, 31.1) על ה-HOT Box 6F, נתב חדש המיועד לשימוש עם שירות ה-WiFiBER, שירות אינטרנט הסיבים של החברה.

הנתב החדש מגיע עם תמיכה בטכנולוגיית ה-WiFi-6E המהירה עם תמיכה בתדר 6GHz, כאשר לפי החברה “טכנולוגיית WiFi-6E מספקת גלישה אלחוטית במהירות של עד 2,000 מגה[-ביט בשנייה]“.

עם הפיכת תשתית אינטרנט הסיבים בארץ לנפוצה וזמינה יותר בעבור משתמשים, עם מהירויות אינטרנט הולכות וגדלות, עולה גם הצורך של חברות האינטרנט לשדרג גם את האופן בו משתמשים מתחברים לתשתית שלהן על מנת לנצל את מהירות האינטרנט הגבוהה.

נתב ה-HOT Box 6F מציע לראשונה בעבור משתמשי החברה תמיכה בטכנולוגיית ה-WiFi-6E, עם תמיכה בתדר 6GHz בנוסף לתדרי ה-2.4GHz ו-5GHz הסטנדרטיים עם רוחב פס של 160MHz, לקבלת אינטרנט אלחוטי מהיר בחיבור למכשירים תומכים, בהם סדרת מכשירי ה-Galaxy S24 של סמסונג ומכשירי האייפון 15 של אפל.

ניר אידלמן, מנהל פעילות HOT EDGE, זרוע החדשנות של HOT, מסר:

הטכנולוגיה שהוט משיקה היום היא הסטנדרט החדשני הבא של האינטרנט בעולם, במהירות, ביציבות ובקצב העברת הנתונים על פני מספר מכשירים במקביל. הצרכים של הלקוחות השתנו באופן משמעותי, משיחות וידאו, הזרמת תוכן ברזולוציות גבוהות ומצלמות אבטחה מבוססות ענן שמשדרות מסביב לשעון, והוט מחויבת להמשיך ולספק את הטכנולוגיה והמוצרים המתקדמים ביותר ללקוחותיה.

יש לציין כי בדיקה בפירוט הרשמי של הנתב הרשמי של החברה מציגה תמונה מעט שונה יותר, כאשר הנתב מוצג כתומך באינטרנט אלחוטי במהירות של עד 1400Mbps בלבד ואילו מהירות ה-2000Mbps אפשרית רק באמצעות חיבור רשת חוטי – פנינו לחברה ונאמר לנו כי מדובר בשגיאה שתתוקן בהמשך, והוסיפו לכך את המפרט הטכני הבא שנשלח לגאדג’טי:

מפרט טכני, נתב HOT Box 6F (באדיבות HOT)
מפרט טכני, נתב HOT Box 6F (באדיבות HOT)

הכוכבית (*) במפרט מתייחסת למהירות המצוינת עבור “מכשירים תומכים”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים